TP-Link VIGI C330(4mm) Bullet kamera, 3MP, 4mm, barvna
75,79 €
62,12 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TP-Link VIGI C330(4mm) Bullet kamera
3 MP, 4 mm, barvno
Ključne lastnosti
- Ločljivost: 3 MP
- Objektiv: 4 mm, vidni kot 89°
- Osvetlitev: IR in bela svetloba na razdalji 30 m
- Podpora: DWDR in 3D DNR
- LAN: (1) 10/100 Mbps
- Zaščita: vodotesna IP67
- Napajanje: 802.3af PoE ali 12V DC priključek, največja poraba energije 5,4 W
24-urna barvna slika (polna barva)
24-urne barvne podrobnosti tudi v popolni temi.
Reševanje oseb in vozil
Ljudi in vozila loči od drugih predmetov, zato boste dobili natančnejša obvestila o dogodkih.
Inteligentno zaznavanje
Prejemanje obvestil in preverjanje kanalov, ko nekdo prestopi mejo ali vstopi na določeno območje.
Vsebina paketa
- Storitve
- Vijaki
- Dodatki za montažo
Tehnični parametri
Fotoaparat
- WDR: digitalno
- Vrsta objektiva: fiksni
- Objektiv [mm]: 4 (fiksni)
- Osvetlitev: IR, bela svetloba
- Razpon osvetlitve [m]: 30
- Vidni kot [°]: 89
- Način dan/noč: Barva
- Občutljivost senzorja [Lux]: 0,005
- Slikovno tipalo ["]: 1/2,8
Slika
- Ločljivost: 3 MP
- Največja ločljivost [piksli]: 2304 x 1296
Priključki in vmesniki
- Zvočni posnetki: Mikrofon
- Hitrost LAN: (1) 10/100Mbps
Napajanje
- Napajanje prek PoE: 802.3af
- Vrsta napajanja: priključek DC, PoE
- Največja poraba energije [W]: 5,4
- Napajanje prek konektorja/vtičnice: 12V DC
Fizične značilnosti
- Stopnja zaščite: IP67
- Uporaba: Na prostem
- Delovna temperatura [°C]: -30 do 60
- Teža [g]: 260
- Širina [mm]: 78
- Višina [mm]: 70
- Globina [mm]: 174
- Barva: Bela
Standardi stiskanja
- Bitna hitrost: 256Kbps ~ 4Mbps
- Število tokov: 2
- Stiskanje videa: H.264
Splošno
- Linija kamere: VIGI
- Tehnologija in udobje: polne barve
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.