Transcend 512MB INDUSTRIAL TEMP CF220I CF CARD (SLC) Fiksni disk in UDMA5
43,09 €
35,32 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Transcendove kartice CF220I Industrial Temp CF so posebej zasnovane za industrijsko uporabo in kritične aplikacije, saj so robustne in se odlikujejo z odlično temperaturno prilagodljivostjo, hkrati pa zagotavljajo vrhunsko zmogljivost. Lastnosti strojne programske opreme Podprt način True IDE: UDMA0-5 (privzeto), MDMA0-4, PIO0-6 Pravi način IDE: fiksni disk (privzeto) Podprti načini delovanja: način PC Card Memory, način PC Card IO in način True IDE Vgrajena funkcija BCH ECC (Error Correction Code) Statično osveževanje podatkov Predčasna upokojitev Spremljanje števila brisanj Podpira funkcijo S.M.A.R.T. za spremljanje stanja, analizo in poročanje o stanju pomnilniških naprav Izenačevanje obrabe Varnostni ukaz Videz Dimenzije 42,8 mm x 36,4 mm x 3,3 mm (1,69" x 1,43" x 0,13") Število zatičev 50 zatičev Dejavnik oblike Kartica Compact Flash Shranjevanje Vrsta pomnilnika Flash SLC NAND flash Zmogljivost 512 MB/ Delovno okolje Delovna napetost 3.3V±5% 5V±10% Delovna temperatura Široka temperatura: -40 °C ~ 85 °C Temperatura shranjevanja -55°C (-67°F) ~ 100°C (212°F) Vlažnost 0 % ~ 95 % Udarci 1500 G, 0,5 ms, 3 osi Vibracije (delovanje) 20 G (od vrha do vrha), 20 Hz ~ 2.000 Hz (frekvenca) Napajanje Poraba energije (največja) 0,54 Watt(s) Delovanje Hitrost branja (največja) do 56 MB/s Hitrost zapisovanja (največja) do 44 MB/s Srednji čas med okvarami (MTBF) 3 000 000 ur Opomba Hitrost se lahko razlikuje glede na strojno in programsko opremo gostitelja, uporabo in zmogljivost pomnilnika.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.