TRANSCEND Flash disk 16 GB JetFlash®720S, USB 3.1, rešitev MLC (R:130/W:25 MB/s), srebrn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
JetFlash710/720
Bliskovni pogon JetFlash 710/720 več kot zadovoljuje sodobne zahteve po visoki hitrosti v majhnem ohišju. JetFlash 710/720 se s svojo majhno kovinsko zasnovo neopazno prilega v vrata USB. Ergonomska oblika omogoča enostavno rokovanje. Poleg tega po priključitvi na avtoradio ne štrli z armaturne plošče in ne ovira dostopa do upravljalnih elementov. Z JetFlash 710/720 oživite svoje potovanje!
Ključne značilnosti
Vmesnik SuperSpeed USB 3.1 Gen 1
Bliskovni čipi MLC NAND (JF720)
Visokokakovostno, robustno kovinsko ohišje
Proizvodnja COB (Chip on Board)
Popolna odpornost na prah, udarce in brizganje vode
Diskretno, zelo majhnih dimenzij
Brezplačen prenos programske opreme za upravljanje podatkov Transcend Elite
Specifikacije:
Dimenzije | 22,4 mm × 12,2 mm × 6 mm (0,88" × 0,48" × 0,24") |
Teža | 3,3 g (0,12 oz) |
Vmesnik povezave | USB 3.1 Gen 1 (nazaj združljiv z USB 2.0) |
Potrdila | CE, FCC, BSMI, RCM, KC |
*Pomnilnik | Pred uporabo pomnilnika USB z avtoradiem preverite natančne specifikacije in podprte formate datotek pri proizvajalcu avtoradia. |
Garancija | JF710: Omejena doživljenjska garancija |
JF720: dveletna omejena garancija | |
Sistemske zahteve | Namizni ali prenosni računalnik z vhodom USB in enim od naslednjih operacijskih sistemov: |
Microsoft Windows 7 | |
Microsoft Windows 8 | |
Microsoft Windows 8.1 | |
Microsoft Windows 10 | |
MAC OS X 9.0 ali novejši | |
Jedro Linuxa 2.4.2 ali novejše |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.