TRANSCEND Flash disk 8 GB JetFlash JF180I, SLC, USB 3.0 (R:155/W:135 MB/s), širokotemperaturni, črn
20,28 €
16,62 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
JetFlash 180I
Transcendov industrijski bliskovni pogon USB JetFlash 180I je opremljen s pomnilnikom 3D NAND flash in načinom SLC, ki ponuja zmogljivost, podobno kot pomnilnik SLC NAND flash, po dostopnejši ceni. Njegove vrhunske hitrosti prenosa, daljša življenjska doba, kompaktna velikost in visoka združljivost so primerni za mobilne aplikacije shranjevanja, vključno z zdravstvom, vojsko in industrijsko avtomatizacijo. Zmožnost delovanja pri visokih temperaturah (-40 °C ~ 85 °C) zagotavlja trajnostno delovanje v kritičnih aplikacijah. JetFlash 180I je mogoče opremiti tudi s Transcendovo programsko opremo UFD Security Toolbox. Za zaščito pogona lahko nastavite geslo. Uporabniki lahko za odklepanje pogona prek sporočila SMS na svoj telefon prejmejo tudi enkratno geslo (OTP), ki zagotavlja večjo varnost podatkov.
- Povratna združljivost z USB 2.0
- Visokokakovostna bliskavica 3D NAND in način SLC za izjemno vzdržljivost in zanesljivost
- Hot-swapping za enostavno priključitev in igranje
- Obljubljena zanesljivost delovanja v širokem temperaturnem območju (od -40 °C do 85 °C)
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE
Dimenzije | 61,5 mm x 18,6 mm x 8,7 mm (2,42" x 0,73" x 0,34") |
Vmesnik | |
Vmesnik povezave | USB 3.0 |
Vrsta USB | USB tipa A |
Shranjevanje | |
Vrsta bliskavice | Bliskovni pomnilnik 3D NAND (način SLC) |
Zmogljivost | 8 GB |
Delovno okolje | |
Delovna temperatura | -40°C (-40°F) ~ 85°C (185°F) |
Temperatura shranjevanja | -40°C (-40°F) ~ 85°C (185°F) |
Delovna napetost | 5V±10% |
Šok | 1500 G, 0,5 ms, 3 osi |
Vibracije (obratovanje) | 20 G (od vrha do vrha), 20 Hz ~ 2000 Hz (frekvenca) |
Napajanje | |
Poraba energije (delovanje) | 1 vat(e) |
Uspešnost | |
Hitrost branja (največja) | do 155 MB/s |
Hitrost zapisovanja (največja) | do 135 MB/s |
Zapisani terabajti (TBW) | do 1,146 TBW |
Srednji čas med okvarami (MTBF) | 3.000.000 ur |
Opomba | Hitrost se lahko razlikuje glede na strojno in programsko opremo gostitelja, uporabo in zmogljivost pomnilnika. |
Garancija | |
Potrdilo | CE/FCC/BSMI/UKCA |
Garancija | Triletna omejena garancija |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.