TRANSCEND MicroSDXC kartica 64GB 300S, UHS-I U1, brez adapterja
12,75 €
10,45 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TRANSCEND MicroSDXC kartica 64GB 300S, UHS-I U1, brez adapterja
Optimizirano za mobilne aplikacije
Transcendova kartica MicroSDXC/SDHC 300S je idealna za izvajanje aplikacij neposredno s pomnilniške kartice. Z odličnimi hitrostmi branja in pisanja zagotavlja hitro nalaganje podatkov in zagon aplikacij.
Uspešnost na ravni
Kartice Transcend MicroSDXC/SDHC 300S so idealne za shranjevanje mobilnih aplikacij. Ustrezajo novim standardom A1 in zagotavljajo najmanj 1 500 IOPS pri naključnem branju in 500 IOPS pri naključnem pisanju.
Najvišja kakovost prenosa podatkov
Kartice Transcend MicroSDXC/SDHC 300S ustrezajo standardoma UHS Speed Class 3 (U3) in UHS Video Speed Class 30 (V30) za videoposnetke 4K Ultra HD.
Velika zmogljivost za vse vaše podatke
Kartice Transcend MicroSDXC/SDHC 300S imajo zmogljivost do 128 GB, zato imate lahko vse svoje digitalne datoteke in aplikacije vedno pri roki.
Odpornost na ekstremne razmere
Kartice Transcend MicroSDXC/SDHC 300S so odporne na vodo, temperaturo, statično elektriko, rentgenske žarke in udarce. Preizkušene so tako, da zdržijo najtežje pogoje.
Obnovite svoje podatke z RecoveRx
Transcend ponuja ekskluzivno programsko opremo RecoveRx, brezplačno orodje za obnovitev podatkov, ki omogoča iskanje sledi izbrisanih datotek.
Specifikacije:
- Dimenzije: 11 mm x 15 mm x 1 mm
- Teža: 0,4 g
- Kapaciteta: 16 GB/ 32 GB/ 64 GB/ 128 GB
- Delovna temperatura: -25 °C ~ 85 °C
- Delovna napetost: 2,7 V ~ 3,6 V
- Hitrost branja (največja): 95 MB/s
- Hitrost zapisovanja (največja): 45 MB/s
- Cikli vstavljanja/izvzemanja: 10.000
Garancija: petletna omejena garancija
Združljivost: pametni telefoni/tablice/digitalni fotoaparati
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.