TRANSCEND SDHC kartica 4GB 300S, razred 10 (R:20/W:10 MB/s)
6,27 €
5,14 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TRANSCEND SDHC kartica 4GB 300S, razred 10
Optimizirana zmogljivost za vašo napravo
Kartica SDHC TRANSCEND 4 GB 300S je zasnovana za maksimalno zmogljivost v digitalnem fotoaparatu ali videokameri, združljivi s standardom UHS-I.
Ohranjanje vsakdanjih trenutkov
Ta pomnilniška kartica je z veliko zmogljivostjo in odličnim delovanjem idealna za snemanje in ohranjanje vsakodnevnih izkušenj.
Shranjevanje brez skrbi
Ta pomnilniška kartica s kapaciteto 4 GB omogoča večurno snemanje videoposnetkov Full HD, kar pomeni, da se lahko osredotočite na snemanje fantastičnih trenutkov brez skrbi, da bi vam zmanjkalo prostora za shranjevanje.
Odpornost na ekstremne razmere
Ta pomnilniška kartica je preizkušena glede vzdržljivosti v vseh ekstremnih pogojih, da zagotavlja najboljšo zmogljivost in stabilnost.
- Vodoodpornost: ustreza standardom JIS IPX7, zdrži potopitev v 1 meter vode do 30 minut.
- Temperaturna odpornost: deluje pri ekstremnih temperaturah od -25 °C do 85 °C.
- Odpornost proti statični elektriki: izpolnjuje standarde IEC61000-4-2 EMC in je odporen proti statični elektriki.
- Odpornost proti rentgenskim žarkom: ustreza standardu ISO7816-1 in je odporen proti letališkim rentgenskim žarkom.
- Odpornost na udarce: zagotavlja odlično odpornost na udarce, vibracije, upogibanje in zasuk.
Programska oprema RecoveRx
Transcend ponuja ekskluzivno programsko opremo RecoveRx, brezplačno orodje za obnovitev podatkov, ki omogoča iskanje sledi izbrisanih datotek, vključno z digitalnimi fotografijami, dokumenti, glasbo in videoposnetki.
Specifikacije
- Dimenzije: 32 mm x 24 mm x 2,1 mm
- Teža: 2 g
- Zmogljivost: 4 GB
- Delovna temperatura: -25 °C ~ 85 °C
- Delovna napetost: 2,7 V ~ 3,6 V
- Razred hitrosti: razred 10
- Cikli vstavljanja/izvzemanja: 10.000
- Garancija: petletna omejena garancija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.