TRANSCEND SDXC kartica 64GB 500S, UHS-I U3 V30 (R:95/W:50 MB/s)
42,31 €
34,68 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TRANSCEND SDXC kartica 64GB 500S, UHS-I U3 V30 (R:95/W:50 MB/s)
Transcend SDXC/SDHC 500S je idealen za profesionalne fotografe in snemalce. Ponuja visoko zmogljivost in zmogljivost, ki jo potrebujete za svoje DSLR in videokamere, združljive z UHS-I.
Visoka bitna hitrost in kakovost snemanja
Kartice so opremljene z vrhunskim bliskovnim pomnilnikom MLC NAND, ki zagotavlja vzdržljivost in zanesljivost. Zato so te kartice idealne za napredne videokamere in digitalne zrcalno-refleksne fotoaparate. Ponujajo impresivne hitrosti prenosa in vrhunsko kakovost snemanja videoposnetkov brez izpadanja sličic.
Standardi UHS Speed Class 3 (U3) in UHS Video Speed Class 30 (V30)
Transcend SDXC/SDHC 500S izpolnjuje standarda UHS Speed Class 3 (U3) in UHS Video Speed Class 30 (V30) za video 4K Ultra HD s hitrostjo branja/pisanja do 95 MB/s oziroma 60 MB/s.
Velika zmogljivost shranjevanja
Kartice Transcend SDXC/SDHC 500S imajo zmogljivost do 256 GB, kar vam omogoča snemanje na tisoče fotografij in ure videoposnetkov Full HD.
Vodoodporen in odporen na ekstremne razmere
Kartice Transcend so preizkušene v ekstremnih razmerah, da bi zagotovile najboljšo zmogljivost in stabilnost. Ustrezajo standardom JIS IPX7, da zdržijo potopitev v 1 meter vode do 30 minut in delujejo pri ekstremnih temperaturah od -25 °C do 85 °C.
Programska oprema RecoveRx
Transcend ponuja ekskluzivno programsko opremo RecoveRx, brezplačno orodje za obnovitev podatkov, ki omogoča iskanje sledi izbrisanih datotek, vključno z digitalnimi fotografijami, dokumenti, glasbo in videoposnetki, globoko v pomnilniški napravi.
Specifikacije:
- Dimenzije: 32 mm x 24 mm x 2,1 mm
- Teža: 2 g
- Kapaciteta: 64 GB
- Delovna temperatura: -25 °C ~ 85 °C
- Delovna napetost: 2,7 V ~ 3,6 V
- Razred hitrosti: UHS-I U3, UHS-I U1, razred 10, V30
- Hitrost branja: 95 MB/s
- Hitrost zapisovanja: 60 MB/s
- Cikli vstavljanja/izvzemanja: 10.000
Petletna garancija
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.