Trimer Braun BT3342

simbolična fotografija

Trimer Braun BT3342
Trimer Braun BT3342
Trimer Braun BT3342
Trimer Braun BT3342
Trimer Braun BT3342
Trimer Braun BT3342
Trimer Braun BT3342
številka artikla
32104780
OEM
BT3342
Proizvajalec
Braun
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Braun BT3342 Obrezovalnik brade

Obrezovalnik za popoln videz

S strižnikom brade Braun BT3342 boste imeli popoln nadzor nad svojim videzom. Z natančnim vrtljivim zaslonom in dvema nastavkoma lahko opravite vsako obrezovanje.

Tehnologija za natančno obrezovanje

Inovativni motor AutoSense in natančni glavniki zagotavljajo brezskrbno striženje. Natančno vrtljivo kolesce ponuja 39 možnosti nastavitve dolžine v korakih po 0,5 mm.

Vzdržljivost in kakovost

Strižnik Braun BT3342 je izdelan za dolgo življenjsko dobo. Doživljenjsko ostra rezila zagotavljajo enostavno in natančno obrezovanje. Poleg tega je 100-odstotno vodoodporen in ima zmogljivo litij-ionsko baterijo za 80 minut delovanja.

Prilagodljivost pri obrezovanju

  • Kratke in srednje dolge brade: glavnik za kratke brade ohranja dolžino od 0,5 do 10 mm.
  • Obrezovanje dolgih brad in las: glavnik za dolgo brado (11-20 mm) lahko obdeluje tudi lase.
  • Oblikovanje: glava prirezovalnika ustvarja natančne linije in obrise.

Brivnik Gillette ProGlide

Za gladko britje vratu in lic je priložen brivnik Gillette ProGlide.

Praktičnost in enostavno vzdrževanje

Braun BT3342 je v celoti pralen za enostavno čiščenje. Varno ga lahko sperete pod tekočo vodo.

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.