TrueLife AIR Difuzor D3 Light - Aroma difuzor
31,66 €
28,65 €
23,48 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife AIR Difuzor D3 Light - Aroma difuzor
Aromaterapija za vaš dom
Difuzor TrueLife ustvarja prijetno vzdušje. Samo nekaj kapljic eteričnega olja in tehnologija OilFlow poskrbi za vse ostalo.
Vzdušje po meri
V trenutku bo odišavil zrak. Ustvarite lahko sproščujoče vzdušje ali odpravite neprijetne vonjave.
2v1 - Difuzor in vlažilnik zraka
Če ne želite aromaterapije, napolnite rezervoar samo z vodo. Difuzor začne oddajati fino paro in vlažiti zrak.
Enostavno upravljanje in nizka raven hrupa
120 ml rezervoar za vodo zadostuje za 5 ur delovanja. Samodejni indikator nizke količine vode izklopi difuzor ob nizki količini vode.
Ultrazvočna tehnologija
Vodo pretvarja v fino paro, ki se meša z zrakom.
Zgornje polnjenje
Polnjenje z vodo je preprosto, le odstranite zgornji pokrov in v rezervoar natočite vodo.
Tehnologija OilFlow
Dve do tri kapljice eteričnega olja zadostujejo za celoten rezervoar. Uživajte v aromaterapiji, ne da bi vam bilo treba nenehno polniti rezervoar.
7-barvna osvetlitev LED
Izbirate lahko med 7 barvnimi možnostmi osvetlitve LED.
Brez strupenih snovi
Difuzor ne vsebuje strupenih snovi BPA. Varen je za vso družino, tudi za majhne otroke.
Samodejni izklop v primeru pomanjkanja vode
Difuzor spremlja nivo vode in se izklopi, če je nivo vode nizek.
Program TrueLife AIR
Z našim programom TrueLife AIR zagotovite kakovosten zrak za vas in vašo družino.
Parametri TrueLife AIR difuzor D3 Light
- Priporočena površina prostora: 25 m2
- Čas delovanja: do 5 ur
- Poraba: 5 W
- Ultrazvočni sistem: DA
- Število stopenj napajanja: 1
- Prostornina rezervoarja za vodo: 120 ml
- Aromaterapija: DA
- Osvetlitev: da - 7 barv
Vsebina paketa
- 1× TrueLife AIR difuzor D3 Light
- 1× kabel USB
- 1× priročnik
- 1× varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.