TrueLife BELLE IPL E5
357,26 €
292,84 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife BELLE IPL E5 - Epilator IPL s tremi vrstami žarnic
Mehka koža brez skrbi in bolečin.
Vidno zmanjšanje rasti dlak brez nepotrebnih bolečin.
Učinkovita in hitra tehnologija TrueIPL®
TrueLife BELLE IPL E5 uporablja intenzivno pulzno svetlobo.
Pulzi svetlobe zadenejo melanin v lasnem mešičku in prekinejo cikel rasti las.
Brez bolečin in varno s sistemom SensCool®
TrueLife BELLE IPL E5 je idealen za občutljivo kožo.
Tehnologija SensCool® zagotavlja neboleče in varno zdravljenje.
Samodejni in ročni način
TrueLife BELLE IPL E5 ponuja dva načina.
Ročni način za majhna in težko dostopna območja, samodejni način za večja območja.
Dolgoročna rešitev
Z napravo TrueLife BELLE IPL E5 boste rast dlak zmanjšali že po 4 tednih.
Epilator je učinkovita in dolgotrajna rešitev za odstranjevanje dlak.
3v1 - pomlajevanje las, aken in kože
TrueLife BELLE IPL E5 ponuja več kot le epilacijo.
HR svetilka za odstranjevanje dlak, AC svetilka za odstranjevanje aken, SR svetilka za pomlajevanje kože.
Parametri TrueLife BELLE IPL E5
- Vrsta: IPL
- Uporaba: Obraz, Noge, Intimni deli, Hrbet, Telo
- Lastnosti: SensCool®, senzor za zaščito oči
- Število načinov: 2 - ročni in samodejni
- Število stopenj osvetlitve: 5
- Število utripov: 600 000
- Število nastavkov: 3 - HR svetilka - odstranjevanje dlak,AC svetilka - proti aknam,SR svetilka - pomlajevanje kože
- Napajanje: iz omrežja
- Zaslon: Da - LCD zaslon na dotik
- Barva: Bela, zelena
Vsebina paketa
- 1× Epilator
- 1× HR svetilka
- 1× AC svetilka
- 1× SR svetilka
- 1× adapter
- 1× varnostna očala
- 1× priročnik
Primerjava s konkurenti
TrueLife BELLE IPL E5 ponuja najboljše razmerje med ceno in zmogljivostjo.
Zagotavlja več kot 600.000 bliskov, kar ustreza približno 15 do 20 let uporabe.
Tehnologija SensCool® zagotavlja varno in nebolečo uporabo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.