TrueLife FitScale W6 BT - Bioelektrična impedančna tehtnica bluetooth
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife FitScale W6 BT - Tehtnica za popolno poznavanje svojega telesa
TrueLife FitScale W6 BT je pametna bioelektrična impedančna tehtnica, ki vam omogoča podroben pogled na vaše telo. Ne le, da vam bo pokazala vašo trenutno težo, ampak vam bo posredovala tudi številne druge koristne informacije.
Jasen prikaz na barvnem zaslonu LCD
Na barvnem LCD-zaslonu s 7 telesnimi indeksi lahko vidite vse izmerjene vrednosti. Tehtnica lahko samodejno prepozna do 8 uporabnikov.
19 izmerjenih telesnih indeksov
Tehtnica TrueLife FitScale W6 BT meri vse to in še več, od teže do indeksa telesne mase, BMR in BFR ter beljakovin, mišične frekvence, skeletne mase in vode v telesu.
Povezava z mobilno aplikacijo
Z mobilno aplikacijo lahko spremljate poročanje o svojem telesu, primerjate podatke, pregledujete statistične podatke in preučujete opise izmerjenih indeksov. Aplikacija je združljiva z napravami Apple Health Kit, Fitbit in Google Fit.
Trajna in elegantna zasnova
TrueLife FitScale W6 BT je izdelan iz vrhunskega pokrivnega stekla, ki lahko prenese težo do 180 kg. Minimalistična zasnova se odlično prilega vsakemu prostoru.
Tehnični parametri:
- Vrsta lestvice: bioelektrična impedančna lestvica bluetooth
- Metoda merjenja: bioelektrična impedančna analiza
- Število merljivih indeksov: 19 v aplikaciji / 7 na zaslonu
- Število uporabnikov: 8
- Območje tehtanja: 0,2 ~ 180 kg
- Največja nosilnost: 180 kg
- Zaslon: Barvni LCD-zaslon
- Povezljivost: Bluetooth
- Združljivost: iOS, Android
- Napajanje: 4x AAA, 6 V
- Proizvodni material: kaljeno steklo ABS
- Teža: 1,8 kg
- Dimenzije: 300 x 300 x 24,5 mm
Vsebina paketa:
- TrueLife FitScale W6 BT
- 4× baterije AAA
- Navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.