TrueLife FitScale W7 BT - Bioelektrična impedančna tehtnica Bluetooth - Bela
93,43 €
76,58 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife FitScale W7 BT - Bioelektrična impedančna tehtnica bluetooth - bela
Podroben vodnik po vašem telesu
TrueLife FitScale W7 BT je pametna tehtnica, ki vam ponuja podroben vodnik po vašem telesu. Poleg teže izračuna do 19 različnih telesnih indeksov.
19 izmerjenih telesnih indeksov
Tehtnica TrueLife FitScale W7 BT meri do 19 telesnih indeksov in vam omogoča boljši vpogled v vaše telo in njegove potrebe.
Povezovanje z mobilnim telefonom
Tehtnico prek povezave Bluetooth povežite z mobilnim telefonom in dostopajte do še podrobnejših informacij o svojem telesu.
Trajno steklo ITO
Tehtnica je izdelana iz trpežnega stekla ITO in ima nosilnost do 180 kg.
Podrobno spremljanje napredka
Tehtnica TrueLife FitScale W7 BT omogoča spremljanje napredka in primerjavo rezultatov do 8 uporabnikov.
Podpora aplikacijam
Aplikacija je združljiva s paketi Apple Health Kit, Fitbit in Google Fit za še boljše spremljanje napredka.
Trajnost in natančnost
Tehtnica TrueLife FitScale W7 BT je vzdržljiva in natančna tehtnica z odstopanjem le 0,1 kg.
Parametri:
- Vrsta lestvice: bioelektrična impedančna lestvica bluetooth
- Metoda merjenja: bioelektrična impedančna analiza
- Število merljivih indeksov: 19 v aplikaciji / 7 na zaslonu
- Število uporabnikov: 8
- Območje tehtanja: 0,2 ~ 180 kg
- Največja nosilnost: 180 kg
- Največje odstopanje: 0,1 kg
- Mobilna aplikacija: da
- Zaslon: Barvni LCD-zaslon
- Povezljivost: Bluetooth
- Združljivost: iOS, Android
- Sinhronizacija: Apple HealthKit, Google Fit, Fitbit
- Napajanje: 4x AAA, 6 V
- Proizvodni material: kaljeno steklo ITO ABS
- Teža: 1,8 kg
- Dimenzije: 300 x 300 x 24,5 mm
Vsebina paketa:
- TrueLife FitScale W7 BT White
- 4× baterije AAA
- Navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.