TrueLife HeatBlanket 1813

simbolična fotografija

TrueLife HeatBlanket 1813
TrueLife HeatBlanket 1813
TrueLife HeatBlanket 1813
TrueLife HeatBlanket 1813
TrueLife HeatBlanket 1813
TrueLife HeatBlanket 1813
TrueLife HeatBlanket 1813
številka artikla
3778241
OEM
TLHB1813
Proizvajalec
TrueLife
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, v petek že pri vas

82,68 €

67,77 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 79,78 €
Na zalogi > 20 kos, v petek že pri vas

82,68 €

67,77 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TrueLife HeatBlanket 1813 - Vaše toplotno udobje

TrueLife HeatBlanket 1813 je ogrevana odeja, ki zagotavlja toplotno udobje po vaših potrebah. S šestimi stopnjami temperature lahko izberete, koliko toplote potrebujete.

Varnost na prvem mestu

Odejica je opremljena s časovnikom in funkcijo samodejnega izklopa. Ni vam treba skrbeti, da bi se pregrela ali zagorela. Pri uporabi odeje TrueLife HeatBlanket 1813 je vaša varnost na prvem mestu.

Enostavna in varna uporaba

Upravljanje odeje je preprosto in intuitivno. Izbirate lahko med šestimi stopnjami temperature in nastavite, koliko časa naj vas odeja greje.

Domače in potovalno udobje

Deka TrueLife HeatBlanket 1813 z dimenzijami 180 x 130 cm je idealna za domačo uporabo in potovanja. Enostavno jo je zložiti in ne zahteva posebnega vzdrževanja.

Hitro in varčno ogrevanje

S funkcijo hitrega segrevanja se odeja hitro in enakomerno segreje na želeno temperaturo. Toplota pride veliko hitreje kot pri ogrevanju prostora, poraba energije pa je minimalna.

Tehnične specifikacije

  • 6 stopenj ogrevanja
  • Enostavno upravljanje
  • Narejen je iz vrhunskega mikroflisa
  • Časovnik za nastavitev časa ogrevanja
  • Funkcija Fast Heat za hitro segrevanje
  • Strojno pranje
  • Nizka poraba energije
  • Zaščita pred pregrevanjem
  • Dimenzije 180 × 130 cm
  • Dolžina kabla 3,5 m

Vsebina paketa

  • 1× TrueLife HeatBlanket 1813
  • 1× gonilnik
  • 1× priročnik

Parametri

Izdelki
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.