TrueLife Pulse B-Vision - merilnik krvnega tlaka/tonometer
53,23 €
43,63 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife Pulse B-Vision - Vaš osebni varuh zdravja
EAN: 8594175355888
Natančno spremljanje krvnega tlaka
TrueLife Pulse B-Vision je zmogljiv merilnik krvnega tlaka v sodobnem dizajnu, ki vas pri spremljanju krvnega tlaka ne bo pustil na cedilu.
Shranjuje podatke za dva uporabnika
Omogoča shranjevanje podatkov o meritvah za dva uporabnika, vsakega z največ 120 meritvami.
Prikazovalnik LED za enostavno branje
Zaradi visokokontrastnega zaslona LED je zaslon dobro viden tudi v temi.
Enostavna uporaba
Za upravljanje so na voljo 3 pregledni gumbi.
Praktično stojalo za enostavno shranjevanje
Merilnik tlaka in manšeto lahko preprosto shranite v priročno stojalo, ki je priloženo v paketu.
Zvočna spremljava za lažje spremljanje vrednosti
Zvočna funkcija omogoča odčitavanje izmerjenih vrednosti.
Indikator nerednega srčnega ritma
Svoj srčni utrip lahko spremljate z indikatorjem.
Enostavno prenosljiv
Zaradi svoje kompaktne velikosti je merilnik tlaka enostavno prenosljiv.
Parametri TrueLife Pulse B-Vision
- Tip: Začetek in zaključek.
- Metoda merjenja: oscilometrična
- Velikost manšete: 22-42 cm
- Dolžina manšete cevi: 70 cm
- Pomnilnik: 2 × 120 rezultatov meritev
- Kazalnik visokega krvnega tlaka: Da - barvni prikazovalnik
- Funkcije: povprečenje, indikator nerednega srčnega utripa, samodejni izklop, indikator gibanja, barvni prikaz tlaka, glasovna pomoč
- Povezava.
- Zaslon: LED
- Velikost zaslona: 62,5 × 63,5 mm
- Območje merjenja tlaka: 40-230 mmHg
- Območje merjenja pulza: 40-170 utripov/min
- Natančnost merjenja tlaka: ± 3 mmHg
- Natančnost merjenja impulzov: ± 5 %.
- Napajanje: 3 × 1,5 V baterije AA / 100-240 V
- Dimenzije: 123 × 82 × 25 mm
- Teža: 505 g
- Certificiran medicinski pripomoček: DA
- Dodatna oprema: napajalnik (ni vključen)
Vsebina paketa
- 1× manometer
- 1× manšeta za gleženj
- 1× stojalo za merilnik tlaka
- 3× alkalne baterije AA 1,5 V
- 1× priročnik
- 1× Varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.