TrueLife RelaxBack B6 Charge - masažna ovratnica z akumulatorsko baterijo
93,24 €
76,43 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife RelaxBack B6 Charge - Vaša pot do sprostitve
Popolna masažna ovratnica za vsakodnevno uporabo, ki vam bo všeč.
Razbremenitev za vaše telo
TrueLife RelaxBack B6 Charge je tu za lajšanje bolečin v hrbtu in vratu, regeneracijo mišic in lajšanje stresa.
Uporaba temperaturne terapije
Naprava ima gretje, ki izboljša krvni obtok in pomiri boleče mišice.
3 stopnje hitrosti vrtenja
Masažne glave imajo 3 stopnje hitrosti vrtenja za individualne potrebe.
Vgrajena baterija
Baterija z enim polnjenjem zdrži do 2 uri.
Vedno na voljo
Z napravo TrueLife RelaxBack B6 Charge imate na voljo masažne storitve, kadar koli jih potrebujete.
8 globokih masažnih vozlišč
Dve vrtljivi glavi z osmimi ogrevanimi globokimi masažnimi vozli za izkušnjo, podobno Shiatsu.
Spremenljiva uporaba
Ergonomska U-oblika omogoča masažo različnih delov telesa.
Sprostite se kjer koli
TrueLife RelaxBack B6 Charge je idealen za uporabo doma, v pisarni, na poti in v avtomobilu.
Enostavno vzdrževanje
Za vzdrževanje samo obrišite z vlažno krpo.
Praktična potovalna torba
V paketu je tudi torbica za priročno prenašanje naprave.
Parametri
- Ogrevanje: da (42 °C)
- Obračanje naprej in nazaj: Da
- Hitrost vrtenja: 3 stopnje
- Časovnik: 15 min
- Število masažnih glav: 2
- Število masažnih vozlišč: 8
- Baterija: 2500 mAh, Li-ion
- Čas delovanja baterije: do 2 uri
- Polnjenje: kabel USB-C
- Čas polnjenja: 4,5 ure
- Vhodna napetost: 5 V ? 1 A, 24 W
- Dimenzije: 1200 × 170 × 140 mm
- Teža: 1477 g
Vsebina paketa
- RelaxBack B6 masažni pripomoček za polnjenje
- Potovalna torba
- Polnilni kabel USB-C
- Navodila
- Varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.