TrueLife SonicBrush Baby G
36,76 €
30,13 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife SonicBrush Baby G - Sonična zobna ščetka za otroke
TrueLife SonicBrush Baby G je idealen za otroke, stare od 3 do 6 let. S to zobno ščetko postane ščetkanje zabavno!
30 živalskih nalepk za zabavo
Zobni ščetki je priloženih 30 živalskih nalepk za zabavo in izobraževalna video animacija.
Nežna zvočna tehnologija
Sonična tehnologija SonicTrue učinkovito odstrani do 99 % zobnih oblog.
Izobraževalna video animacija
Izobraževalna videoanimacija otroke uči, kako si pravilno in dovolj dolgo umivati zobe.
Kot nalašč za potrebe otrok
Ščetka SonicBrush Baby G je prilagojena potrebam vašega otroka, saj ima ustrezno velikost in mehkobo ščetin.
Enostavno in učinkovito čiščenje
Čiščenje zob je učinkovito in enostavno zaradi nežnega odstranjevanja zobnih oblog in umazanije.
Samodejni časovnik
Avtomatski časovnik zagotavlja pravilen čas čiščenja.
Osvetlitev LED
Osvetlitev LED omogoča, da natančno vidite, kje čistite.
Delovanje na baterijo
Zobno ščetko napaja navadna baterija AAA, kar je idealno za potovanja.
Brez BPA in ftalatov
Zobna ščetka je izdelana iz vrhunskih materialov, ki ne vsebujejo BPA in ftalatov.
Parametri TrueLife SonicBrush Baby G
- Namen: Za otroke
- Število gibov: do 32 000 gibov/min
- Polnjenje: 1× baterija AAA
- Dodatki (vključeni): 2× majhne glave, 1× srednja glava, 30 kosov otroških nalepk
- Časovnik: Da
- Video animacija: da
- Dimenzije čopiča: 28 mm × 135 mm × 25 mm
- Teža čopiča: 24 g
- Dodatna oprema: nadomestne glave - majhna, srednja
- Vodoodpornost: IPX7
Vsebina paketa
- TrueLife SonicBrush Kid G
- 2× majhne glave 1× srednja glava
- Nalepke živali
- Priročnik in varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.