TRUST 16" torba za prenosni računalnik Sydney iz recikliranih materialov
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Reciklirana torba za prenosni računalnik Sydney 16 palcev
Priročna torba za prenosni računalnik do velikosti 16 palcev; izdelana iz recikliranih plastenk PET
- Priročna torba za prenašanje z velikim predalom za prenosni računalnik do velikosti 16 palcev (26x37 cm)
- Okolju prijazni materiali; izdelani iz 21 recikliranih plastenk PET
- Oblazinjen glavni predel ščiti prenosni računalnik pred poškodbami
- Zgornje nalaganje z enostavnim dostopom do prenosnega računalnika in dokumentov
- Štirje predali so zaprti z zadrgami, da bodo vaši predmeti na varnem.
- Vzdržljivi kovinski tečaji, kavlji in zadrge ter gumijaste nogice za zaščito dna
- Nosite ga lahko za ročaj ali za snemljiv in nastavljiv naramni trak.
- Trak za voziček na zadnji strani omogoča enostavno namestitev na torbo za voziček
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE
vrsta vrečke | torba za prenašanje |
število oddelkov | 3 |
največja velikost prenosnega računalnika | 16" |
največja teža | 2,5 kg |
Velikost predala za prenosni računalnik (v palcih) | 16" |
višina glavnega izdelka (v mm) | 420 mm |
širina glavnega izdelka (v mm) | 310 mm |
globina glavnega izdelka (v mm) | 60 mm |
skupna teža | 480 g |
teža glavne enote | 472 g |
Zunanjost | |
vrsta tkanine | poliester |
kolesa vozička | Ne |
trak za voziček | Da |
zadrge | 3 |
tip odpiranja | polnjenje na vrhnji strani |
ročaj za prenašanje | Da |
ramenski trak | Da |
Odstranljiv naramni trak | Da |
Ramenski trak z oblazinjenjem | Ne |
Notranjost | |
oblazinjen predal za prenosni računalnik | Da |
višina predala za prenosni računalnik (mm) | 260 mm |
razdelilnik prostora | z naslova |
širina predala za prenosni računalnik (mm) | 370 mm |
globina predala za prenosni računalnik (mm) | 50 mm |
Zaščita | |
vrsta primera | mehki kovček |
utrjeno dno | Ne |
Vodoodporen | Ne |
absorpcija udarcev | Da |
Združljivost | |
združljive vrste naprav | prenosni računalnik |
.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.