TRUST Primo Powerbank 10000 mAh ECO
24,84 €
16,91 €
13,86 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TRUST Primo Powerbank 10.000 mAh ECO
Izjemno tanek in lahek powerbank za hitro polnjenje na poti (10.000 mAh).
Oblikovanje in združljivost
Izjemno tanka in lahka zasnova se prilega vsakemu žepu ali torbi.
Združljiv z vsemi telefoni in tabličnimi računalniki, tudi Apple in Samsung.
Vzdržljivost in polnjenje
Telefon lahko napolnite do 4x.*
Baterija telefona lahko traja do 46 dodatnih ur, baterija tabličnega računalnika pa 12 dodatnih ur.*
Z dvema priključkoma USB-A in enim priključkom USB-C lahko hkrati polnite 3 naprave.
Hitro in pametno
Samodejno zagotavlja največjo zmogljivost za vašo napravo.**
Hitro polnjenje napajalne banke s priloženim kablom micro-USB ali priključkom USB-C.
Pametni indikator stanja LED vas opozarja, kdaj je čas za polnjenje.
*Odvisno od znamke/modela in stanja baterije. Samo za referenco.
**Hitro polnjenje z največjo hitrostjo prek USB-C (15 W) ali USB-A (12 W). Hitrost polnjenja se med napravami razlikuje.
Tehnične specifikacije
- EAN: 8713439246780
- Garancija: 2 leti
- Višina glavnega izdelka (v mm): 15 mm
- Širina glavnega izdelka (v mm): 72 mm
- Globina glavnega izdelka (v mm): 138 mm
- Skupna teža: 240 g
- Teža glavne enote: 230 g
- Število priključkov USB: 3
Zaščita in zmogljivost
Zaščiteno pred prekomernim polnjenjem, preobremenitvijo, prenapetostjo, pregrevanjem in kratkim stikom.
Kapaciteta baterije (mAh): 10000 mAh
Napetost baterije (Volt): 3,7 V
Varna in certificirana baterija: da
Čas polnjenja: 9 ur
Število vatnih ur: 37 Wh
Število polnjenj - tablični računalniki: 1,25
Število polnjenj - telefoni: 3,3
Dodaten čas uporabe - tablete: 12 ur
Dodaten čas uporabe - telefoni: 46 ur
Sestava baterije: litij-ionski polimer
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.