TUCKY - Pametni termometer in monitor položaja 2v1
83,58 €
76,33 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TUCKY - Pametni termometer in monitor položaja 2v1
Revolucionarna rešitev za spremljanje otrokovega zdravja.
Ključne lastnosti
- Pametni termometer s funkcijo spremljanja položaja
- Neprekinjeno spremljanje temperature vsako minuto 24 ur
- Natančnost ± 0,1 °C
Spremljanje temperature
TUCKY meri temperaturo vsako minuto z natančnostjo ± 0,1 °C. Obliži so nestrupeni in nežni za uporabo na občutljivi otroški koži.
Varno merjenje in spremljanje brez omejitev razdalje
TUCKY je opremljen s tehnologijo "Bluetooth Low Energy" z dosegom do 10 metrov. Če ste zunaj tega območja, se zapis meritev temperature sinhronizira v certificiranem medicinskem "oblaku".
Ena aplikacija - več funkcij
TUCKY vam omogoča, da s preprosto in intuitivno aplikacijo spremljate temperaturni napredek vaše družine. Na uporabniški račun lahko nastavite do 12 profilov.
Spremljanje položaja dojenčka
TUCKY omogoča spremljanje otrokovega položaja med spanjem in vas opozori, če otrok spremeni položaj in se obrne na trebuh.
Medicinsko certificirana in patentirana naprava
TUCKY je certificiran kot medicinski izdelek CE Evropske unije. Izdelan je iz materialov, ki izpolnjujejo zahteve za biokompatibilen medicinski TPE.
Polnjenje in vzdržljivost
TUCKY zdrži do 5 dni in se polni 1,5 ure.
Pakiranje
- 1x TUCKY termometer in monitor položaja
- 5x nalepka za uporabo
- 1x polnilni kabel USB
- Navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.