Ugoden komplet za prosti slog z blazinicami MOVINO TYRO ACTIVE BLACK
140,21 €
101,31 €
83,04 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Komplet za prosti slog z blazinicami MOVINO TYRO ACTIVE BLACK
EAN: 6938385297255
Opis izdelka
Skuter prostega sloga MOVINO TYRO je najboljši skuter za začetnike na svetu. Razvit je s pomočjo profesionalnih voznikov iz ekipe MOVINO!
Kakovost za najmanjše kolesarje
TYRO je idealen kot prvi skuter za freestyle za najmlajše navdušence nad freestylom.
Oprema za skuterje
Skuter je opremljen s 100 mm kolesi z najlonsko sredico in ležaji ABEC-9.
Teža in vzdržljivost
Skupna teža skuterja je le 2,9 kg. To je lahek in vzdržljiv skuter, ki bo začetnikom odprl svet trikov v skateparku in na ulici.
Varnost
Deska skuterja nima ostrih robov, kar zagotavlja največjo varnost med vožnjo.
Parametri
- Plošča: 46x10 cm
- Kolesa: 100 mm - najlonsko jedro
- Krmilo: Y-krmilo 50x48 cm
- Skupna višina od tal: 74 cm
- Zavore: FLEX BRAKE
- Ležaji: ABEC-9
- Ročaji: 13 cm
- Jeklene vilice
- Skupna teža: 2,89 kg
- Največja obremenitev: 50 kg
Otroška čelada Movino Cariboo Black, velikost 1,5 mm. S
Varnostna čelada Movino izpolnjuje vse zahteve - izdelek je certificiran v skladu s standardom EN 1078. Izdelana je iz osebne zaščitne opreme (zunanji material) in debele plasti črnega EPS, tj. polistirena.
MOVINO Cariboo® komplet ščitnikov za komolce in kolena, črni, velikost 4,5 mm. S
Anatomsko oblikovani ščitniki za otroke, ki vozijo kolesa, rolerje, skuterje ali celo otroška kolesa. Komplet vključuje 2 ščitnika za kolena in 2 ščitnika za komolce.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.