ULTRAMAX XL KOMPLETNI KOMPLET ŠKATLA VILEDA
47,85 €
43,53 €
35,68 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Vileda Ultramax XL Kompletni komplet škatla
Koda izdelka: 4023103212022
Opis izdelka
Ultramax XL podjetja Vileda je popoln komplet za učinkovito in uspešno čiščenje tal.
Kaj vsebuje komplet?
- Mop Ultramax s tridelno vijačno palico
- Vedro s košarico za ožemanje
Značilnosti mopa
Mop ima za 20 % večjo glavo kot standardni komplet za mop Ultramax.
Opremljen je z dvema vrstama vlaken za popolno odstranjevanje umazanije.
Vlakna za mop
- Mikroaktivna vlakna, ki vpijajo in brišejo maščobo in madeže
- Abrazivna vlakna, ki odstranijo tudi zasušeno umazanijo
Območje napajanja
Power Zone na spodnji strani mopa poveča pritisk na tla in odstrani umazanijo z minimalnim naporom.
Primerno za vse vrste trdih tal
Mop je idealen za PVC, plavajoča tla, parket in ploščice.
Rokav za pranje
Rokav za pranje lahko perete pri temperaturi do 60 °C. Ne uporabljajte mehčalca tkanin ali sušilnika.
Izboljšana košara za ožemanje
Košara za pomivanje je zasnovana za enostavno vstavljanje mopa v pomivalno napravo.
Edinstvena tehnologija ožemanja Power Press
Sistem letvic zmanjša napor pri žmiganju za do 30 % in omogoča učinkovitejše žmiganje mopa.
Dimenzije in teža
- Tridelna vijačna palica, največja dolžina 120 cm
- Velikost glave 43 × 14 cm
- Prostornina vedra 10 l
- Teža praznega vedra 0,8 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.