Univerzalni trak RhinoTech iz pravega usnja s hitrim sproščanjem 20 mm, rjav
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
RhinoTech trak usnje
Ali je treba zamenjati vaš stari trak ali pa želite le poživiti videz ure? Če je tako, je visokokakovostni trak iz pravega usnja RhinoTech idealna rešitev za vas.
Kakovostni materiali
Trak je izdelan iz kakovostnega pravega usnja s kovinsko zaponko za trdno in stabilno prileganje. Je zelo eleganten, prijeten na otip in hkrati odporen na vsakodnevne vplive. Oblikovan trak bo krasil vaše zapestje in je idealen za vsakodnevno nošenje in posebne priložnosti, ko športna obleka ni ravno primerna.
Velika združljivost
Trak je združljiv z vsemi urami s hitrim zapenjanjem, kot so Xiaomi, Amazfit, Huawei, Samsung, nekatere Garminove ure in druge.
Hitro sproščanje
Zaradi tega sistema je zamenjava le vprašanje trenutka, vaša ura pa bo popoln dodatek za vsako obleko ali priložnost.
Ključne lastnosti:
- Izdelano iz kakovostnega pravega usnja
- Elegantna zasnova
- Sistem hitrega zapenjanja
- Primerno za vsakodnevno nošenje in posebne priložnosti
- Združljiv z vsemi blagovnimi znamkami ur s hitrim vpenjanjem
Združljivost
- Garmin: Forerunner 55/Forerunner 245/245 Glasba
- Amazfit: Fossil Women's Sport/Fossil Women's Charter HR/Fossil Women's Gen 3 Q Venture
- Samsung: Galaxy Watch 4 40, 44 mm /4 Classic 42, 46 mm/Galaxy Watch 3 41 mm/Galaxy Watch 42 mm/Galaxy Watch Active/2, Samsung Gear S2/Sport
- Huawei: Huawei Watch 2/2 Pro/GT2 42mm
- Coros: APEX 42mm Premium Multisport GPS Watch / COROS PACE 2 Premium GPS Sport Watch
- Polar: Ignite/Ignite 2
- Honor: Honor Magicwatch 2 42mm
- LG: LG watch sport
- Motorola: Moto 360 2Gen 42mm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.