Večnamenski sesalnik Liv Aquafilter 2000

simbolična fotografija

Večnamenski sesalnik Liv Aquafilter 2000
Večnamenski sesalnik Liv Aquafilter 2000
Večnamenski sesalnik Liv Aquafilter 2000
številka artikla
32101368
OEM
LIV2000
Proizvajalec
LIV
Točke zvestobe: 17
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Najbolje prodajani sesalnik na Češkem Obvlada vse površine in uniči vso umazanijo. Sistem za filtriranje vode je brezhiben in zadovoljuje tudi alergike. Pozabite na televizijsko nakupovanje in predrage sesalnike. Aquafilter stane le delček in glede na stotine pregledov služi še bolje. Zakaj LIV Aquafilter 2000? - Vodno filtriranje z močnim potegom in enostavnim rokovanjem zajame tudi najfinejši prah ali dlake hišnih ljubljenčkov. - Doma in v avtomobilu očistite tla in umazane preproge. Globinsko in brez namakanja. - Vakuumiranje tekočin? S filtrom Aquafilter 2000 ni težav, zato lahko v miru sesate tudi razlite pijače. - Priročna velikost 55x39 cm, teža 8,3 kg in dolga cev so dodatna prednost za lažje upravljanje in vzdrževanje. - Blagovna znamka LIV? Evropsko jamstvo kakovosti z milijoni strank in certifikatom kakovosti ISO 9001. - Izjemno poceni rezervni deli in cenovno ugoden servis - to je bistvo naprave Aquafilter 2000. Prav tako vam ne bo treba plačati nobenih popravil. - Ali želite občasno sesati vrečke? Seveda je tudi to mogoče brez težav. Preprosto pritrdite vrečko SMS. - Neposredno z nakupom sesalnika dobite zelo bogato dodatno opremo. Za ceno enega dobite več. Glavna prednost je vodni vakuum. Toda kaj je to? Sesanje z vodo, znano tudi kot sesanje z vodno filtracijo, deluje po podobnem načelu kot sesanje z vrečkami. Sesalnik vsrka zrak s prahom, ki se ujame v njem - natančneje v vodi, skozi katero se zrak pretaka. Vsa umazanija, od najmanjših delcev prahu do dlak hišnih ljubljenčkov, ostane v vodi. Zrak gre nato skozi telo sesalnika in če v njem ostanejo kakšni delci, jih ujame izhodni filter. Po sesanju preprosto vlijte vodo v udarno posodo in se za vedno znebite prahu. Zadovoljni uporabniki naprave LIV Aquafilter 2000 priporočajo, da v vodo dodate nekaj kapljic svojega najljubšega dišavnega olja, ki bo poskrbelo za čudovit vonj celotnega doma.

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.