Večnamenski sesalnik VIGAN VNPW20X

simbolična fotografija

Večnamenski sesalnik VIGAN VNPW20X
Večnamenski sesalnik VIGAN VNPW20X
Večnamenski sesalnik VIGAN VNPW20X
Večnamenski sesalnik VIGAN VNPW20X
Večnamenski sesalnik VIGAN VNPW20X
Večnamenski sesalnik VIGAN VNPW20X
Večnamenski sesalnik VIGAN VNPW20X
številka artikla
3P7323859
OEM
769-453
Proizvajalec
VIGAN
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Večnamenski sesalnik VNPW 20X
Zmogljiv in kompakten, primeren za mokro in suho sesanje.
Pokrov sesalnika vsebuje dodatno vtičnico za priključitev različnih delavniških orodij,
z največjo vhodno močjo do 1000 W.
Uporablja se ne le v gospodinjstvu, temveč tudi v delavnici, na vrtu in v garaži.
Zbirna posoda iz nerjavnega jekla s prostornino 20 l je namenjena ne le za sesanje pepela, običajne umazanije
in tekočine, pa tudi bolj grobih materialov, kot so glina, pesek, steklo, lesni ostružki itd.
Poleg funkcije sesanja ima tudi funkcijo pihanja.
Podstavek s kolesi za lažje premikanje in možnost nameščanja dodatne opreme.
Filtre in posodo je mogoče odstraniti in oprati.

Paket vsebuje:
4 filtri (2x pralna vrečka in 2x penasti filter)
1 kos kovinske teleskopske cevi 700 mm
2 kosa plastičnega podaljška 440 mm
1 kos talne šobe za običajno sesanje
1 kos šobe s krtačo za težko dostopna mesta
1 kos talne šobe za vodo
Prilagodljiva cev 1,5 m

Tehnični parametri:
napetost 220-240 V ~ 50/60 Hz
poraba energije 2200W (1200W 1000W vtičnica)
sesalna moč 16 kPa
raven hrupa 82 dB
stopnja zaščite IP24
dovolj dolg napajalni kabel 5 m
prostornina posode iz nerjavečega jekla 20l
teža: 5,1 kg
mere brez embalaže: 34 x 34 x 46 cm
dimenzije s pokrovom: 36 x 36 x 40 cm

Parametri

Vrsta blaga
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.