Velbon EX-530
66,82 €
54,77 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Velbon EX-530: Kakovosten stativ za vaš fotoaparat
Velbon EX-530 je trpežen stativ iz serije EX, ki je idealen za kompaktne digitalne fotoaparate in manjše videokamere.
Japonska kakovost
Velbonovi izdelki so znani po visoki kakovosti in dolgi življenjski dobi. To japonsko podjetje že od leta 1955 izdeluje stative ter dodatno opremo za fotografijo in video.
Stabilnost in vzdržljivost
Stativ EX-530 ima kvadratni profil nog za visoko stabilnost. Stativ je izdelan iz lahkega aluminija in visokokakovostnih plastičnih delov, kar zagotavlja njegovo dolgo življenjsko dobo.
Praktična glava stativa
Stativ je opremljen s 3-osno glavo z vzvodom za obračanje in nagibanje s ploščico za hitro sprostitev QB-46. Glava omogoča 360-stopinjsko panoramsko vrtenje in nagibanje.
Teleskopske noge
S tridelnimi teleskopskimi nogami lahko skupno višino stativa prilagodite do 156 cm. Noge so opremljene z nedrsečimi nogami iz kaljene gume.
Prenosljivost in nosilnost
Stativ s težo 1,45 kg ima nosilnost 2 kg. Ko je zložen, je visok le 57 cm, zato je enostaven za prenašanje in shranjevanje.
Praktične funkcije
- Gladko in natančno podajanje sredinske palice s pomočjo ročice in zobnika.
- Za natančno pozicioniranje je na ohišju stativa nameščena vodoravnica.
- Radialni nosilci med nogami in sredinsko palico za večjo stabilnost.
Tehnični parametri
- Največja višina: 156 cm
- Višina v zloženem stanju: 57 cm
- Teža telesa stativa: 1,45 kg
- Priporočena nosilnost: 2 kg
- Premer delov noge: 20/17/14 mm
- Število oddelkov: 3
Stativu Velbon EX-530 je priložena torbica za lažje prenašanje.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.