Velbon EX-Macro
43,43 €
35,60 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Velbon EX-Macro: natančnost in stabilnost v enem paketu
Velbon EX-Macro je mini namizni stativ, ki zagotavlja trdno konstrukcijo in visoko stabilnost. Z največjo višino 56,3 cm in najmanjšo višino 20,3 cm je idealen za široko paleto aplikacij, vključno z makro fotografijo.
Oblikovanje in gradnja
Stativ ima nov kvadratni profil nog za večjo stabilnost. Telo stativa, glava in objemke so izdelani iz visokokakovostne kaljene plastike in aluminija, kar zagotavlja nizko težo in vzdržljivost.
Praktični nadzor
EX-Macro omogoča hiter in enostaven nadzor višine in delovnega položaja. Radialne opore med nogami in sredinsko palico povečujejo splošno stabilnost stativa.
Združljivost
Stativ je primeren za kompaktne fotoaparate, brezzrcalne fotoaparate in manjše SLR fotoaparate s težo do 1,5 kg.
Tradicionalna blagovna znamka
Velbon je japonsko podjetje, ki že od leta 1955 proizvaja stative in dodatke za fotografijo in video!
Ključne lastnosti
- Aluminijaste noge s kvadratnim profilom
- Popolna stabilnost
- Noge so sestavljene iz treh delov
- Nove varnejše zapiralne sponke
- 3-osna glava
- Protizdrsne pete za noge
- Črna barva v mat izvedbi
- Vključena vrečka
Tehnični parametri
- Največja višina: 56,3 cm
- Višina: 50,6 cm
- Najmanjša višina: 20,3 cm
- Dolžina sredinske palice: 5,7 cm
- Višina v zloženem stanju: 28,1 cm
- Teža telesa stativa: 0,58 kg
- Priporočena nosilnost: 1,5 kg
- Največja nosilnost: 2,5 kg
- Premer prvega dela noge: 17 mm
- Število oddelkov: 3
- Plošča za hitro sprostitev: QB-32 (Mini-D)
- Območje vpenjanja: 4,3 x 2,8 mm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.