Viking sončna zunanja banka energije E24W 24000 mAh, brezžično polnjenje
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Solarpowerbank VIKING E24W 24000 mAh
Ena od naših vročih novih sončnih baterij za napajanje na prostem.
Z zmogljivostjo 24.000 mAh bo vaš zanesljiv sopotnik na potovanjih in vam bo zagotavljal energijo povsod, kjer ni možnosti polnjenja iz električnega omrežja.
Zahvaljujoč 1,3W sončni plošči lahko telefon napolnite neposredno s sončno energijo in tako podaljšate čas uporabe napajalne banke.
Sončna plošča se uporablja predvsem za neprekinjeno polnjenje, pri čemer se pri polnjenju telefona del energije zagotavlja neposredno iz sončne plošče, preostanek energije pa se nato porabi iz baterije napajalne banke.
S tremi izhodi za hitro polnjenje QC/PD/PPS (2x USB-A in USB-C) lahko polnite vse majhne elektronske naprave z največ 18 W.
Zaradi optimalne zmogljivosti 24000 mAh power banke lahko telefon napolnite večkrat zaporedoma. Na voljo so trije vhodi (USB-C, Micro USB in Lightning) za hitro polnjenje same napajalne banke.
VIKING E24W 24000 mAh podpira brezžično polnjenje na zadnji strani power banke z močjo 15 W!
Tehnične specifikacije | |
Model | VIKING E24W |
Baterije | |
Zmogljivost | 24000 mAh/89Wh |
Napetost baterije | 3.7V |
Tip | Li-polimer razreda A |
Vhodi | |
USB-C PD/PPS | 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A |
Micro USB QC3.0 | 5V/2A, 9V/2A, 12V/1,5A |
Strela | 5V/2A |
Izhodi | |
USB-A QC3.0 | 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A |
USB-C PD/PPS | 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A |
Brezžično (brezžično polnjenje) | 5 W, 7,5 W, 10 W, največ 15 W |
Druge specifikacije | |
Dimenzije izdelka | 172 x 90 x 30 mm |
Dimenzije paketa | 205 x 122 x 38 mm |
Teža | 543g |
Sončna plošča | 1.3W |
Material | Kaljena plastika |
Dodatki | kabel micro USB, navodila |
Stopnja zaščite IP | IP65 (odporno na pljuske) |
Dodatne informacije | |
Svetloba LED | |
Pass-Through (funkcija hkratnega praznjenja in polnjenja) |
Vrste zaščite |
Zaščita pred prekomernim polnjenjem |
Zaščita pred prekomernim tokom |
Zaščita pred prenapetostjo |
Zaščita pred kratkim stikom |
Toplotna zaščita |
Zaščita pred spontanim praznjenjem |
Zaščita pred nevarnim praznjenjem |
Samodejni nadzor polnilnega toka in napetosti |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.