Viking sončna zunanja banka energije W24W 24000 mAh, brezžično polnjenje
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Viking sončna zunanja banka energije W24W 24000 mAh, brezžično polnjenje
Neomejena moč za dejavnosti na prostem
Nova sončna banka energije Viking W24W zagotavlja izboljšano odpornost po standardu IP67. Idealna je za vse dejavnosti na prostem, kjer potrebujete neomejen in vzdržljiv vir energije.
3 izhodna vrata za hitro polnjenje
Napajalna banka ima 3 izhodne priključke (2x USB-A, 1x USB-C) s podporo za hitro polnjenje Qualcomm QC 3.0 in Power Delivery.
Brezžično polnjenje do 10 W
Nova powerbank W24W je opremljena tudi s funkcijo brezžičnega polnjenja z močjo do 10 W!
Odpornost IP67
Popolnoma vodoodporno in na prah ter umazanijo odporno ohišje powerbanke.
Zmogljiva 300 mA sončna plošča
Napajalna banka je opremljena z zmogljivo 300 mA solarno ploščo (največja moč do 400 mA).
Tehnične specifikacije
- Oznaka: viking
- Model: sončna banka energije VIKING W24W 24000mAh
- Zmogljivost: 24000 mAh/89Wh
- Baterija: Li-Pol
- Dimenzije: 180*89*30 mm
- Teža: 553 g
- Brezžično brezžično polnjenje: največ 10 W
- Izhodna napetost/tok USB QC3.0: 2x 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A
- Izhodna napetost/tok USB-C: 5V/2,4A, 9V/2A, 12V/1,5A
- Vhodna napetost/tok USB-C: 5V/2A, 9V/2A, 12V/1,5A
- Vhod mikro USB: 5V/2A, 9V/2A, 12V/1,5A
- Najmanjše število polnjenj: 700x
- Čas polnjenja: približno 5 ur z 18W polnilno močjo, približno 9 ur z minimalno 10W polnilno močjo
- Dodatna oprema: polnilni kabel micro USB, USB-C, navodila v češčini, karabin
- Indikator LED: prikazuje stanje zmogljivosti PB.
- Svetloba LED: 120LM, 4 načini, domet več kot 30 m
- Moč sončne plošče: 5 V 300 mA (največja moč do 400 mA) 2 W
- Material: ABS PC
- Odpornost: IP67, popolnoma vodotesna, odporna na prah
- Vrste zaščite: zaščita pred prekomernim polnjenjem, nadtokovna zaščita, prenapetostna zaščita, zaščita pred kratkim stikom, toplotna zaščita, zaščita pred spontanim praznjenjem, zaščita pred nevarnim praznjenjem, samodejni nadzor polnilnega toka in napetosti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.