VINYLEX brez prahu - Vinilne rokavice (brez prahu), bele, 100 kosov
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ENERO FIT masažne poloble v različnih barvah. Premer polkrogle je 16 cm.
POMOČ PRI REHABILITACIJI
Masažna polobla ENERO FIT spodbuja senzorične receptorje stopal in jih mobilizira za delo. Vadba prinaša ljudem olajšanje med rehabilitacijo, namenjena je spodbujanju moči brahialnega pleteža, povečanju stabilnosti gleženjskega sklepa in masaži senzoričnih točk rok ali stopal.
DOMAČA AKUPRESURA
Vsakdo si ne more privoščiti rednih obiskov pri specialistu, zato lahko masažno polkroglo ENERO FIT uporabljate sami doma. Krogla ima premer do 16 cm in številne 0,5 cm velike izbokline, ki zagotavljajo zadosten pritisk na telo, njihova pravilna gostota pa ga optimalno porazdeli.
SENZORIČNI TRENING ZA OTROKE IN ODRASLE
Senzorično masažno hemisfero lahko uporabljate za izvajanje vaj za koordinacijo in ravnotežje na nestabilnih površinah in v odprtih kinetičnih verigah. Povečuje občutek stabilnosti pri starejših in zmanjšuje tveganje za padce ter izboljšuje gibalno koordinacijo pri bolnikih z mišično-skeletnimi poškodbami. Pri otrocih je idealen za izboljšanje ravnotežja, pomoč pri odpravljanju posturalnih napak, zmanjševanje mišične napetosti ter pomoč pri zdravljenju ploskega stopala in valgusov spodnjih okončin.
PRILAGAJANJE TRDOTE
Ventil, vgrajen v poloblo, omogoča napihovanje ali spuščanje zraka, tako da lahko trdoto prilagodite vrsti izvajane vadbe in moči pritiska.
PARAMETRI
- Dimenzije: 16 x 8 cm (premer x višina)
- Material: PVC
- Neto teža: 0,290 kg
- Največja nosilnost: 100 kg
- Velikost konice: 0,5 x 0,5 cm (premer x višina)
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.