Vivotek IB9380-H, 5 milijonov slikovnih pik, 20 sni/s, H.265, 3,6 mm (76°), PoE, IR, SNV, WDR 120 dB, razpršitev, reža MicroSDXC, protivandal, IP66
222,08 €
221,28 €
181,38 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Vivotek IB9380-H
EAN: 4710469350467
Podrobnosti o izdelku
Ločljivost: 2560 × 1920 (5 Mpix) do 20sn/s
Stiskanje: H.265
Objektiv: 3,6 mm (76°)
Povezava: PoE
Posebne funkcije: IR-Cut, Smart IR, SNV, WDR 120 dB, defog
Lastnosti izdelka
- Reža MicroSDXC
- 3DNR
- Oblika koridorja
- Protivandal
- Na prostem (IP66)
- Protivirusni program
Glavne prednosti
Vivotekova kamera IB9380-H je zunanja IP-kamera s stiskanjem H.265 in senzorjem s 5 milijoni točk, ki zagotavlja ločljivost 2560x1920 pri 20 sličicah na sekundo.
Tehnologiji SNV in WDR Pro
S tehnologijama Vivotek SNV in WDR Pro lahko IB9380-H zajame visokokakovostne slike v okoljih z visokim kontrastom in šibko svetlobo.
IR osvetlitev in trpežna embalaža
IB9380-H je opremljen z IR-osvetlitvijo z dometom do 30 metrov za boljšo nočno vidljivost in je zaščiten z robustnim ohišjem IP66 in IK10 za zanesljivo uporabo v težkih zunanjih razmerah.
Smart Stream III in H.265
S podporo tehnologiji Smart Stream III in kodeku H.265 lahko IB9380-H zmanjša porabo pasovne širine za do 90 %*, ne da bi pri tem ogrozil kakovost slike.
Platforma VADP
VADP (VIVOTEK Application Development Platform) uporabnikom omogoča prilagajanje aplikacij za vedno večje število uporabniških scenarijev na raznolikem trgu nadzora.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.