Vodni hladilnik GIGABYTE AORUS WATERFORCE X 360, 120mm ARGB, LCD zaslon
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Vodni hladilnik GIGABYTE AORUS WATERFORCE X 360
EAN: 4719331552121
Edinstvene funkcije
Nova visoko zmogljiva črpalka za učinkovito odvajanje toplote. Edinstven 60x60 mm okrogel barvni zaslon LCD s predvajanjem videoposnetkov in besedila po meri.
Orientacija zaslona in ventilatorji
Usmeritev zaslona je nastavljiva in ga je mogoče obrniti za 330 stopinj. Visoko zmogljivi ventilatorji ARGB z nizko stopnjo hrupa so namazani z nanomazivom iz grafena.
Podpora in oblikovanje
Podpira RGB FUSION 2.0 za sinhronizacijo z drugimi napravami AORUS. Univerzalna zasnova omogoča nadzor hitrosti ventilatorja in črpalke ter je združljiva z vsemi blagovnimi znamkami MB.
Specifikacije hladilnika in bloka
- Dimenzije radiatorja: 394 x 119 x 27 mm
- Dimenzije črpalke: 82 x 82 x 74 mm
- Material radiatorja: aluminij
- Material bloka: baker
Vtičnica procesorja
Intel 2066, 2011,1366,115x,1700 in AMD TR4, AM4, sTRX4.
Ventilator
Specifikacije: 3 x 120 mm ventilator ARGB. Hitrost: 700 ~ 2500 vrt/min /-10 %. Graphene Nano Lubricant. Pretok zraka: 16,92 ~ 60,07 CFM. Zračni tlak: 0,25 ~ 3,14 mmH2O. Pričakovana življenjska doba: 73 500 ur. Raven hrupa: 16,12 ~ 37,6 dBA.
Programska oprema
Podpora za RGB FUSION 2.0. Podpora za AORUS ENGINE. Za popolno funkcionalnost morate namestiti in zagnati AORUS ENGINE različice 1.82 in RGB FUSION 2.0 različice B20.0122.1.
Garancija
3 leta.
Opomba
Za video način je potrebna kartica Micro SD s podporo zmogljivosti. Paket ne vključuje kartice Micro SD. Pri namestitvi na ohišje AORUS, model GB-AC300W / GB-AC300G, je treba uporabiti dodatni vijak "r".
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.