Watch 3 BLACK HUAWEI
419,68 €
351,03 €
287,73 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HUAWEI Watch 3 BLACK
Model: watch 3 BLACK HUAWEI
EAN: 6941487218820
Oblikovanje in prikaz
Ura ima 1,43-palčni zaslon AMOLED z zaslonom na dotik.
Ločljivost 466 x 466 slikovnih pik (326ppi) zagotavlja odlično kakovost.
Zaslon je izdelan iz 3D ukrivljenega stekla za vrhunski videz.
Nadzor
Upravljanje je enostavno z zaslonom na dotik, stranskim gumbom in popolnoma vrtljivo krono.
Številčniki
Serija HUAWEI WATCH 3 ima elegantne vnaprej nameščene ure, vključno z animiranimi.
V trgovini HUAWEI WATCH Face Store je na voljo več kot 1.000 modelov.
Napajanje
Serija HUAWEI WATCH 3 ima arhitekturo z dvema čipovoma, ki povečuje zmogljivost.
Zagotavlja tudi nemoteno delovanje aplikacij.
Življenjska doba baterije
V kombinaciji s pametnim algoritmom varčevanja z energijo 3.0 baterija zdrži več dni.
Z uro HUAWEI Watch 3 lahko uporabnik uživa 3 dni uporabe v pametnem načinu.
14 dni uporabe v načinu z izjemno dolgo življenjsko dobo baterije.
Funkcije na področju zdravja in športa
Ura ima številne zdravstvene funkcije, kot so spremljanje srčnega utripa, spanja, stresa in kisika v krvi.
Športne dejavnosti je mogoče natančno meriti s sistemom GPS.
Serija Watch 3 ima tudi funkcijo zaznavanja padcev in SOS.
Zaznavanje padcev
Če pametna ura HUAWEI WATCH 3 Series zazna padec, takoj preklopi v način za nujne primere in opozori določeno kontaktno osebo.
Druga možnost je, da po petih pritiskih vrtljive krone začne klicati službe za pomoč v sili.
Nahaja se na naslovu
Izdelek je v celoti lokaliziran - tako aplikacija Zdravje kot uporabniški vmesnik na uri.
eSIM
Pametna ura ima funkcijo eSIM, ki je lokalni operaterji v uri trenutno ne podpirajo.
Posodobitev
Funkciji merjenja temperature na površini in glasovnega pomočnika bosta dodani pozneje s posodobitvijo OTA.
Barve
Ura HUAWEI Watch 3 bo na voljo v črni barvi.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.