WB4091FA VREČKE ZA SESALNIK ROWENTA
38,30 €
31,39 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Rowenta WB4091FA - Vrečke za sesalnik
15 3 nadomestne vrečke za sesalnik Rowenta Silence Force.
Opis izdelka
Paket 18 originalnih vrečk Rowenta Wonderbag Allergy Care Rowenta Wonderbag Original s popustom po najvišji ceni.
Podrobnosti o izdelku
- Narejen je iz visokokakovostne petslojne netkane tkanine
- Prostornina vrečke je 5 litrov
- Univerzalna prirobnica v paketu
Primerno za:
ROWENTA Artec 2, ROWENTA Compact Power, ROWENTA Manea, ROWENTA Silence Force, ROWENTA Silence Force Eco, ROWENTA Silence Force Compact, ROWENTA Silence Force Extreme, ROWENTA Silence Force Extreme Compact, ROWENTA Silence Force X-Trem, ROWENTA Silence Force X-Treme, ROWENTA X-Tream Power XL, ROWENTA Spaceo in drugi sesalniki.
Lastnosti vrečk
- 15 vrečk Wonderbag Universal Classic s prostornino 6 litrov
- 3 x Wonderbag Allergy Care - za zmanjšanje alergij
- 1 kos univerzalnega adapterja
Prednosti vrečk
Rowenta Wonderbag WB4091FA se lahko uporablja kot univerzalna vrečka. Zaradi tkanine iz mikrovlaken so vrečke Wonderbag Classic in Allergy Care trpežnejše od papirnatih vrečk. Zmogljivost filtriranja vrečke Wonderbag filtrira 96 % mikrodelcev (cvetni prah, pršice ...), kar zmanjšuje tveganje za nastanek alergij. Vrečka za sesalnik Wonderbag Allergy Care zmanjšuje izpostavljenost alergenom in preprečuje rast bakterij.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.