20 x Aruba Instant On 1930 48G Class4 PoE 4SFP/SFP 370W stikalo
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Aruba Instant On 1930 48G Class4 PoE 4SFP/SFP 370W stikalo
Aruba Instant On 1930 je visoko zmogljivo stikalo, idealno za mala in srednje velika podjetja. Ponuja 48 priključkov RJ-45 s samodejnim zaznavanjem 10/100/1000 razreda 4 PoE in 4 priključke SFP 1/10GbE.
Fizične značilnosti
Stikalo meri 17,42 (š) x 12,7 (d) x 1,73 (v) in (44,25 x 32,26 x 4,39 cm) ter tehta 10,12 lb (4,59 kg).
Moč in zmogljivost
Stikalo je opremljeno s procesorjem ARM Cortex-A9 @ 800 MHz, 512 MB SDRAM in 256 MB flash. Zagotavlja prepustnost do 130,95 Mpps in zmogljivost 176 Gb/s.
Zakasnitev
- 100 Mb: < 4,5 uSec
- 1000 Mb: <2,2 uSec
- 10000 Mb: <1,2 uSec
Okolje
Stikalo je zasnovano za delovanje pri temperaturah od 0 °C do 40 °C in relativni vlažnosti od 15 % do 95 % pri 40 °C.
Električne lastnosti
Stikalo se napaja z napetostjo 100-127 / 200-240 VAC s frekvenco 50-60 Hz. Največja moč je 465,6 W, moč v mirovanju pa 38,3 W. Moč PoE je 370 W razreda 4 PoE.
Upravljanje naprav
Stikalo lahko upravljate prek storitve Aruba Instant On Cloud, spletnega brskalnika ali upravitelja SNMP.
Namestitev
Stikalo lahko namestite v standardno 19-palčno omaro, na mizo, na steno ali pod mizo.
Sprejemniki
Stikalo podpira različne vrste oddajnikov, vključno z oddajnikom Aruba Instant On 1G SFP LC SX 500m OM2 MMF (R9D16A) in oddajnikom Aruba Instant On 10G SFP LC SR 300m OM3 MMF (R9D18A).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.