Xbox Series X Kompletna izdaja igre Witcher 3 Wild Hunt
39,06 €
32,02 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xbox Series X Kompletna izdaja igre Witcher 3 Wild Hunt
EAN: 5902367642341
Opis izdelka
Postanite Geralt iz Rivije, najeti morilec pošasti.
Vojna opustošena celina, polna pošasti, je vaše igrišče.
Glavna naloga? Najti Ciri, otroka prerokbe, ki je ključ za rešitev ali uničenje sveta.
Popolna izdaja
Vključuje osnovno igro in obe razširitvi zgodbe, Heart of Stone in Of Wine and Blood.
Ponuja več kot 150 ur pustolovščine v velikem odprtem svetu.
Vključene so vse dodatne vsebine in nove funkcije.
Optimizirano za Xbox Series X
Uživajte v temačnem fantazijskem svetu celine kot še nikoli prej.
Številne grafične in tehnične izboljšave za naslednjo generacijo konzol.
Nove funkcije vključujejo izboljšane ravni podrobnosti, krajši čas nalaganja in vgrajen fotografski način.
Igraj kot profesionalni ubijalec pošasti
Čarovniki so izurjeni in gensko zasnovani za nadčloveške sposobnosti in moč.
Z orožjem, ki ga lahko nadgradite, mutacijskimi eliksirji in bojno magijo se borite proti sovražnikom.
Nagrade vložite v nadgrajeno orožje, oklep po meri ali druge življenjske radosti.
Raziskujte moralno dvoumen fantazijski odprti svet
Obsežni odprti svet igre The Witcher je ustvarjen za neskončne pustolovščine.
Obiščite pozabljene ruševine, jame in razbitine ladij, trgujte s trgovci in pritlikavimi kovači.
Sklepajte dogovore z izdajalskimi generali, čarovnicami in pokvarjenim plemstvom.
Poiščite otroka iz prerokbe
Sprejmite najpomembnejše naročilo v svojem življenju in poiščite otroka prerokbe.
Borite se proti divjim vladarjem, divjim duhovom in grožnjam iz podzemlja.
Določite svojo usodo v svetu, ki ga morda ni vredno rešiti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.