Xerox VersaLink C405, barvna laserska večnamenska naprava, A4, 35 strani na minuto, USB/Ethernet, 2 GB, DUPLEX, DADF
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Navdušujoča zmogljivost in brezskrbno delovanje
Že takoj po namestitvi se lahko zanesete na VersaLink C400 ali C405, da bo zagotavljal dosledno in nemoteno obdelavo opravil, zaradi česar bo vaše poslovanje učinkovitejše. Od preprostih navodil za namestitev, ki jih lahko uporablja vsak uporabnik, do podrobnih možnosti konfiguracije - vse je pripravljeno, da lahko brez težav začnete z delom.
VersaLink ponuja številne Xeroxove funkcije in tehnologije, ki vam prihranijo čas. Zasnovani so tako, da pospešijo izmenjavo informacij in optimizirajo neučinkovite delovne tokove. Funkciji skeniranja s predogledom in faksiranja zagotavljata natančnost podatkov, funkcija optičnega prepoznavanja znakov (OCR) pa razširja uporabo skeniranih dokumentov.
Ko gre za zaščito pomembnih dokumentov in podatkov, naprave VersaLink ponujajo vrsto funkcij za zagotavljanje visoke ravni varnosti, vključno z varnim tiskanjem in preverjanjem pristnosti kartic za nadzor dostopa.
S tiskalnikoma VersaLink C400 in C405 se lahko zanesete, da bodo vaši dokumenti najvišje kakovosti, tako da boste pri ponujanju svojih storitev in izdelkov vedno naredili najboljši vtis na stranke.
Xeroxova tehnologija CONNECTKEY
Vsak tiskalnik in večnamenska naprava s podporo ConnectKey postane središče ekosistema produktivnosti. Vse naprave povezuje z enim samim intuitivnim uporabniškim vmesnikom, ponuja povezljivost v oblaku in mobilno povezljivost ter zagotavlja varnost in dostop do storitev z dodano vrednostjo že takoj po namestitvi. Zdaj lahko storite več kot le tiskanje, skeniranje ali kopiranje. Povezani boste kot še nikoli prej.
Natisnjeno iz
Čas tiskanja prve strani, kopiranje: že do 8 sekund (črno-belo) / 11 sekund (barvno)
Največja ločljivost kopiranja: 600 x 600 dpi
Funkcije kopiranja: 2-stopenjski izhod, samodejna osvetlitev, samodejno prilagajanje, samodejno prilagajanje, kloniranje, primerjava, barvno ravnovesje, barvna nasičenost, osvetlitev/ zatemnitev, zmanjšanje/izbris velikosti, ostrina
Kliknite za kopiranje
Čas tiskanja prve strani, kopiranje: od 8 sekund (črno-belo) / 11 sekund (barvno)
Največja ločljivost kopiranja: 600x600 dpi
Funkcije kopiranja: 2-stopenjski izhod, samodejna osvetlitev, samodejna prilagoditev, AutoFit, kloniranje, primerjava, barvno ravnovesje, nasičenost barv, svetlejše/temnejše, zmanjšanje/veliko, ostrina
Faks
Stiskanje faksa: MH/MR/MMR/JBIG
Funkcija faksa: Izberite številko faksa iz enotnega imenika (do 2.000 stikov), faksa (LAN Fax, neposredni faks in faks v e-pošto).*
* - potrebna je analogna telefonska linija
Skeniranje
Format za skeniranje: JPEG, linearizirani PDF (nastavljiv z integriranim spletnim strežnikom), PDF, PDF/A, z geslom zaščiten PDF, PDF z možnostjo iskanja, TIFF, XPS
Skeniranje gonilnikov: TWAIN, WIA (samo omrežje)
Skeniranje v omrežje (prek protokola FTP/SMB), skeniranje na USB, skeniranje v e-pošto
Obdelava medijev
Izhodna zmogljivost: 250 listov
Držalo za dokumente: enoprehodni samodejni dvostranski podajalnik dokumentov (zmogljivost: 50 listov)
Kapaciteta papirja
Pladenj (pladenj za več formatov): 150 listov
pladenj 1: 550 listov
pladenj 2 (po izbiri): 550 listov
Velikost papirja
pladenj (pladenj za več formatov): uporabniške velikosti: 76,2 x 127 mm do 216 x 356 mm
pladenj 1: uporabniške velikosti: 148 x 210 mm do 216 x 356 mm
pladenj 2 (izbirno): uporabniške velikosti: 148 x 210 mm do 216 x 356 mm
Tehnične specifikacije
- Poraba energije: 750 W (delovanje); 82 W (stanje pripravljenosti), 4 W (varčevanje z energijo)
- Temperatura (med delovanjem): 10 - 32 °C
- Relativna vlažnost (obratovanje): 10 - 85 % RH (dejanska vlažnost) (neprevodno)
- Čas segrevanja (iz načina varčevanja z energijo): 6 sekund
- Najmanjše mere (Š x G x V): 432 x 540 x 599 mm
- Teža: 33 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.