Xiaomi Buds 3 (črni)
98,83 €
58,60 €
48,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Buds 3 (črni)
Hibridno odpravljanje hrupa
Slušalke so opremljene z zmogljivim čipom ANC. Zagotavljajo do 40 dB hibridnega odpravljanja hrupa.
Jasni klici tudi v hrupnem okolju
Trimikrofonsko odpravljanje šumov zagotavlja jasne klice tudi v hrupnih območjih.
3 načini ANC
Lahki način za sprostitev v kavarni, uravnoteženi način za sprehode po parku, globoki način za hrupne vožnje na podzemno železnico.
Dvojni načini filtriranja
V preglednem načinu lahko poslušate okolico, ne da bi sneli slušalke. Podpira tudi izboljšavo glasu, ki ohranja čiste glasovne frekvence, kar olajša klepet s prijatelji v hrupnih okoljih.
Kakovost zvoka Hi-Fi
Dvojni magnetni dinamični gonilniki, trije široki frekvenčni pasovi in občutljiv prehodni odziv zagotavljajo več podrobnosti.
Dolga življenjska doba baterije
S čipom z manjšo porabo energije baterija zdrži do 7 ur z enim telefonom in do 32 ur s polnilnim ohišjem.
Povezovanje dveh naprav
Hkrati ga lahko povežete z dvema napravama. Naprave vključujejo pametne telefone, tablične računalnike, računalnike in druge pametne naprave.
Udobno in varno za nošenje
4,6 g težko ohišje vsake slušalke, ergonomska zasnova, usmerjena zasnova vtiča okoli tragus, antitragus in cavum conchae za udobno in varno prileganje.
Odpornost na prah in vodo
Slušalke so strogo oblikovane in imajo certifikat IP55 za odpornost na prah in vodo.
Podpora za brezžično polnjenje
Slušalke so združljive s polnilniki s certifikatom Qi.
Tehnične specifikacije:
- Kapaciteta baterije: 38 mAh (slušalka), 480 mAh (polnilno ohišje)
- Trajanje baterije slušalke: približno 7 ur (ANC izklopljen)
- Skupna življenjska doba baterije: približno 32 ur (ANC izklopljen)
- Vrata za polnjenje: tip C
- Čas polnjenja: 83 min.
- Brezžična povezljivost: Bluetooth 5.2
- Doseg Bluetooth: 10 m
- Teža: 4,6 g (slušalka), 62 g (skupaj)
Vsebina paketa:
- Slušalke
- Ohišje za polnjenje
- Polnilni kabel tipa C
- slušalke za ušesa
- priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.