Xiaomi masažna pištola Mini EU
96,12 €
93,88 €
76,95 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi masažna pištola Mini EU
EAN izdelka: 6934177786112
Lahka in kompaktna zasnova
Neto teža znaša le 375 g in omogoča enostavno držanje. Udoben ročaj za udobje na poti.
Globok dostop do mišičnega tkiva
Hitri brezkrtačni motor zagotavlja moč 190 mN-m več kot 6 mm globoko v mišično podlago.
3 posebne masažne glave
- Sploščena masaža glave - sproščujoča masaža vseh mišičnih skupin
- Kroglasta glava - Primerno za velike mišične skupine
- Glava v obliki črke U - primerna za spodnji del hrbta, hrbtenico in spodnje okončine
Inteligentna tehnologija zaznavanja tlaka
Hitro, stabilno in natančno sproščanje mišic. Takoj odpravi utrujenost z globokim prodiranjem v mišice.
3 načini znanstvene masaže
- 1600 vrtljajev na minuto - zmanjšuje stres, odpravlja utrujenost
- 2000RPM - globoka aktivacija mišic
- 2500RPM - sprostitev po vadbi
Dolga življenjska doba baterije, sprostite se z mirno vestjo
2600 mAh litijeva baterija za dolgo življenjsko dobo. Baterija zdrži 13 ur, z vsakodnevno 10-minutno masažo pri nizki hitrosti zdrži do 35 dni.
40dB*(A) tiho delovanje
Brezkrtačni tihi motor zagotavlja udobno in sproščujočo izkušnjo. Občutite tišino in se prepustite svojemu miru.
Skrito odvajanje toplote
Odporen na znoj za daljšo uporabo. Mini masažna pištola Xiaomi uporablja skrito zasnovo za odvajanje toplote, ki podaljša življenjsko dobo pištole.
Druge funkcije
- 15-minutna zaščita časovnika
- Zaščita pred nadtlakom
- Temperaturna zaščita
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.