Xiaomi Mi nočna svetilka 2
55,53 €
46,42 €
38,05 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Mi nočna svetilka 2
EAN: 6934177780639
Izboljšana zasnova za enakomerno osvetlitev
Nova generacija svetilke Xiaomi prinaša enakomerno osvetlitev za vsak prostor. Njeno polno steklo mehke svetlobe v vaš vsakdan vnese vzdušje intimnosti in romantike.
Prilagodljiva svetlost, ki ustreza vašim potrebam
Največja svetilnost svetilke doseže 400 lumnov, najmanjšo svetilnost pa lahko nastavite na manj kot 2 lumna. Zaradi tega lahko služi kot nočna svetilka, ki ne bo motila vašega spanca.
Prebujanje s soncem
Svetilka lahko simulira sončno svetlobo, zato se zbudite polni energije in v ritmu narave.
Več lepih noči
To je prva naprava, ki uporablja edinstveno tehnologijo mešanja svetlobe in dvoslojno senčilo za enakomerno osvetlitev. Zaradi barvitega sijaja svetilke so noči še lepše.
Harmonična svetloba
Svetle linije telesa svetilke spominjajo na čudovit in harmoničen nefrit. Nežna in intimna svetloba se zlahka vključi v vaš dom.
Upravljanje s Siri
Svetilko lahko preprosto in varno upravljate z iPhonom, iPadom, uro Apple Watch, Apple HomeKitom ali Siri v računalniku Mac.
Intuitivna interakcija na dotik
Upravljanje svetlobe je preprosto, za vklop svetlobe se samo dotaknite vrstice za svetlost. V temi vam ni treba iskati majhnega gumba.
Umetniško delo v vašem domu
Posebna optična struktura in profesionalna tehnologija mešanja svetlobe skupaj z oblikovanjem ustvarjata edinstveno umetniško delo.
Tehnične specifikacije
- Nastavitev barve: WRGB
- Svetlobni tok: 400 lm
- Indeks barvne reprodukcije: Ra80
- Nazivni vhod: 100-2400 V - 50/60 Hz 0,5 A
- Brezžično: Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz, Bluetooth 4.2 BLE
- Vhod za nočno svetilko: 12 V, 1 A
- Učinkovitost: 0,45
- Nazivna moč: 9 W
- Delovna temperatura: -10 °C - 40 °C
- Delovna vlažnost: 0 % - 85 % RH
- Življenjska doba: približno 25 000 ur
- Podpora za platforme: Android 4.4 ali iOS 9.0 in višje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.