Xiaomi Redmi Note 10 5G 4GB/64GB Grafitno siva
228,59 €
187,37 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi Note 10 5G 4GB/64GB Grafitno siva
EAN: 6934177740442
Splošni opis
Redmi Note 10 5G je pripravljen, da vašo igralno izkušnjo dvigne na višjo raven.
Z zmogljivim čipsetom MediaTek Dimensity 700 za 5G in 7 nm proizvodnim procesom zagotavlja večjo zmogljivost ob manjši porabi energije.
Podpira par kartic SIM 5G, zato je zelo produktiven spremljevalec za vaše vsakodnevne potrebe.
Prikaz
Redmi Note 10 5G ima 6,5-palčni zaslon FHD z izrezom v obliki pike in frekvenco osveževanja 90 Hz.
Telefon samodejno prilagodi hitrost osveževanja glede na to, kaj gledate - videoposnetke pri 30 Hz ali družabne medije pri 60 Hz.
Fotoaparat
S trojno zadnjo kamero z glavno ločljivostjo 48 MP je novi Redmi Note 10 5G kot nalašč za ustvarjanje dih jemajočih vsebin!
Trojica objektivov na zadnji strani telefona vključuje glavni senzor 48 MP, makroobjektiv 2 MP in globinski senzor 2 MP.
Baterije
V telefonu Redmi Note 10 5G je ogromna baterija s kapaciteto 5000 mAh in možnostjo hitrega polnjenja z močjo 18 W.
Na veliko moč se lahko zanesete tudi med zelo zahtevnim delovanjem.
Tehnične specifikacije
- Zaslon: 6,5-palčni zaslon FHD, AdaptiveSync z izrezom za piko
- Ločljivost zaslona: 2400 x 1080
- Procesor: MediaTek Dimensity 700
- Število jeder: 8
- Frekvenca jedra: do 2,2 GHz
- Grafični čip GPU: Arm Mail-G57 MC2
- Operacijski sistem: Android 11
- Operativni pomnilnik: 4 GB
- Notranji pomnilnik: 64 GB
- Zadnja kamera: 48-megapikselska trojna kamera
- Sprednja kamera: 8 Mpx
- Bliskavica: Da
- Bluetooth: 5.1
- Wi-Fi: 2,4 GHz/5 GHz
- Vhod za slušalke: 3,5-milimetrski priključek
- Različica USB: USB-C
- SIM: Dvojna SIM, dvojno pripravljenost 5G
- Kapaciteta baterije: 5000 mAh, hitro polnjenje do 18 W
- Višina: 161,81 mm
- Širina: 76,34 mm
- Globina: 8,92 mm
- Teža: 190 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.