Xiaomi Redmi Note 10 5G 4GB/64GB Grafitno siva
225,55 €
184,88 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi Note 10 5G 4GB/64GB Grafitno siva
EAN: 6934177740442
Splošni opis
Redmi Note 10 5G je pripravljen, da vašo igralno izkušnjo dvigne na višjo raven.
Z zmogljivim čipsetom MediaTek Dimensity 700 za 5G in 7 nm proizvodnim procesom zagotavlja večjo zmogljivost ob manjši porabi energije.
Podpira par kartic SIM 5G, zato je zelo produktiven spremljevalec za vaše vsakodnevne potrebe.
Prikaz
Redmi Note 10 5G ima 6,5-palčni zaslon FHD z izrezom v obliki pike in frekvenco osveževanja 90 Hz.
Telefon samodejno prilagodi hitrost osveževanja glede na to, kaj gledate - videoposnetke pri 30 Hz ali družabne medije pri 60 Hz.
Fotoaparat
S trojno zadnjo kamero z glavno ločljivostjo 48 MP je novi Redmi Note 10 5G kot nalašč za ustvarjanje dih jemajočih vsebin!
Trojica objektivov na zadnji strani telefona vključuje glavni senzor 48 MP, makroobjektiv 2 MP in globinski senzor 2 MP.
Baterije
V telefonu Redmi Note 10 5G je ogromna baterija s kapaciteto 5000 mAh in možnostjo hitrega polnjenja z močjo 18 W.
Na veliko moč se lahko zanesete tudi med zelo zahtevnim delovanjem.
Tehnične specifikacije
- Zaslon: 6,5-palčni zaslon FHD, AdaptiveSync z izrezom za piko
- Ločljivost zaslona: 2400 x 1080
- Procesor: MediaTek Dimensity 700
- Število jeder: 8
- Frekvenca jedra: do 2,2 GHz
- Grafični čip GPU: Arm Mail-G57 MC2
- Operacijski sistem: Android 11
- Operativni pomnilnik: 4 GB
- Notranji pomnilnik: 64 GB
- Zadnja kamera: 48-megapikselska trojna kamera
- Sprednja kamera: 8 Mpx
- Bliskavica: Da
- Bluetooth: 5.1
- Wi-Fi: 2,4 GHz/5 GHz
- Vhod za slušalke: 3,5-milimetrski priključek
- Različica USB: USB-C
- SIM: Dvojna SIM, dvojno pripravljenost 5G
- Kapaciteta baterije: 5000 mAh, hitro polnjenje do 18 W
- Višina: 161,81 mm
- Širina: 76,34 mm
- Globina: 8,92 mm
- Teža: 190 g
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.