Xiaomi Redmi Note 11S 5G 4GB/128GB zvezdasto modra
289,69 €
162,11 €
132,88 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Redmi Note 11S 5G 4GB/128GB zvezdasto modra
Splošni opis
Redmi Note 11S 5G je vrhunski pametni telefon z visoko zmogljivostjo in povezljivostjo 5G.
Zmogljivost in shranjevanje
Procesor MediaTek Dimensity 810 ima najvišjo taktno frekvenco do 2,4 GHz.
Pomnilnik UFS 2.2 omogoča hitrejše pisanje in nalaganje aplikacij.
Baterije in polnjenje
Velika baterija z zmogljivostjo 5.000 mAh z enim polnjenjem zdrži več kot en dan.
Hitro 33W Pro Charging bo vašo napravo napolnil do 100 % v približno eni uri.
Fotoaparat
Glavna kamera z visoko ločljivostjo 50 Mpx za snemanje visokokakovostnih fotografij in videoposnetkov.
Izjemno širokokotna kamera 8MP razširi perspektivo na 119° vidni kot.
Makro kamera z ločljivostjo 2 milijona slikovnih pik zajame drobne podrobnosti od blizu.
13Mpx kamera za selfije na sprednji strani za panoramske selfije.
Prikaz
6,6-palčni zaslon podpira širok barvni razpon DCI-P3.
Osveževalna frekvenca 90 Hz in frekvenca vzorčenja 240 Hz za bolj gladko izkušnjo.
Tehnologija AdaptiveSync optimizira hitrost osveževanja in varčuje z energijo.
Tehnične specifikacije
- Zaslon: 6,6" FHD DotDisplay
- Ločljivost zaslona: 2400 x 1080
- Procesor: MediaTek Dimensity 810
- Število jeder: 8
- Frekvenca jedra: do 2,4 GHz
- Grafični čip GPU: ARM Mali-G57
- Operacijski sistem: Android 11
- Operativni pomnilnik: 4 GB
- Notranji pomnilnik: 128 GB
- Zadnja kamera: 50 Mpx 8 Mpx 2 Mpx
- Sprednja kamera: 13 Mpx
- Bliskavica: Da
- Bluetooth: 5.1
- Wi-Fi: 2,4 GHz/5 GHz
- Vhod za slušalke: 3,5-milimetrski priključek
- Različica USB: USB-C
- Kapaciteta baterije: 5000 mAh, hitro polnjenje do 33 W
- Višina: 163,56 mm
- Širina: 75,78 mm
- Globina: 8,75 mm
- Teža: 195 g
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.