Xiaomi Redmi Watch 3 Slonokoščena
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi Watch 3 Slonokoščena
EAN: 6941812705858
Odkrijte lepoto velikega zaslona
1,75-palčni zaslon AMOLED s svetilnostjo do 600 nitov.
Oblikovanje za vsak dan
Inovativen spominski trak za udobno nošenje.
Prilagodite svoj videz
Več kot 200 številčnic po meri za vsako priložnost.
Lahka za udobno nošenje
Ura tehta le 37 g in je idealna za celodnevno nošenje.
Natančno merjenje vsakega koraka
Vrhunski čip GNSS za hitro in natančno določanje položaja.
Vaš popoln pomočnik za fitnes
Podpora za več kot 120 načinov vadbe in profesionalnih športnih algoritmov.
Tekaški trener na vašem zapestju
Deset vgrajenih tekaških tečajev za vse ravni telesne pripravljenosti.
Vodoodporen 5 ATM
Uro lahko nosite tudi med plavanjem.
Spremljanje zdravja
Optični senzor za oksimetrijo in izboljšan algoritem za merjenje srčnega utripa.
Strokovno spremljanje spanja
Skrbno beleženje stanja spanja v realnem času.
Enostavno in hitro polnjenje
Magnetno polnjenje in življenjska doba baterije do 12 dni.
Enostavno sprejemanje klicev
Na telefonske klice lahko odgovorite z enim samim dotikom ure.
Stalna varnostna zaščita
S tremi dotiki gumba hitro pokličite stik za nujne primere.
Glasovni pomočnik Alexa
Alexo lahko vprašate za vreme, nastavitve alarma ali nadzor nad domačimi napravami.
Tehnične specifikacije
- Vrsta zaslona: AMOLED
- Velikost zaslona: 1,75"
- Ločljivost: 390 x 450 px
- Svetlost: do 600 nitov
- Dolžina traku: 135 - 200 mm
- Material traku: TPU/silikon
- Povezljivost: Bluetooth 5.2, Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz
- Senzorji: senzor srčnega utripa, pospeškomer, žiroskop, geomagnetni senzor
- Določanje položaja: Beidou, GPS, Glonass, Galileo, QZSS
- Odpornost na vodo: 5ATM
- Kapaciteta baterije: 289 mAh
- Življenjska doba baterije: do 12 dni
- Sistemske zahteve: Android 6.0 ali novejši, iOS 12.0 ali novejši
- Dimenzije: 42,58 x 36,56 x 9,99 mm
- Teža: 37 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.