XSX - Elite Xbox Series 2,Core Edition Brezžični krmilnik ( bela )
156,54 €
124,27 €
101,86 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Brezžični krmilnik Xbox Elite Series 2, Core Edition - bel
EAN: 889842717075
Opis izdelka
Brezžični krmilnik Xbox Elite Series 2, Core Edition, bel. Krmilnik ponuja nastavljivo togost palca, gumiran oprijem in krajše fino zaklepanje sprožilca. Neposredno na krmilnik lahko shranite do tri profile po meri in med njimi preklapljate brez prekinitev. Krmilnik je opremljen z akumulatorsko baterijo, ki zdrži do 40 ur.
Tehnične specifikacije
- Teža: 330 g ( /- 15 g)
- Povezljivost: Xbox Wireless, Bluetooth, kabel USB-C
- Podprti sistemi: Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, Windows 7 in novejši
- Baterija: notranja za ponovno polnjenje, do 40 ur
Vsebina paketa
- Brezžični krmilnik Xbox Elite Series 2
- Orodje za nastavitev kolesa s palcem
- Kabel USB-C
Možnosti povezave
Konzole Xbox X Series, Xbox Series S, Xbox One X in Xbox One S lahko povežete z brezžično tehnologijo Xbox ali priloženim kablom USB-C. Z računalniki z operacijskim sistemom Windows 10/11, tabličnimi računalniki ter napravami Android in iOS se lahko povežete prek tehnologije Bluetooth ali priloženega kabla USB-C.
Možnosti nastavitve gonilnika
Z orodjem za nastavitev kolesa za palec ročno nastavite togost kolesa za palec. Na voljo so tri nastavitve. Z aplikacijo Dodatki za Xbox lahko prilagodite krivulje občutljivosti krmilnika za palec ali preklopite vhode krmilnikov za palec, tako da levi krmili vhod desnega in obratno.
Življenjska doba baterije
Notranja baterija za polnjenje z življenjsko dobo do štirideset ur z enim polnjenjem. Trajanje baterije je odvisno od uporabe in drugih dejavnikov.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.