Yeelight LED pametna žarnica W4 Lite (z možnostjo zatemnitve)
5,27 €
4,32 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Yeelight LED pametna žarnica W4 Lite
EAN: 6924922222484
Ključne lastnosti
- Z možnostjo zatemnitve: ustvarite prijetno vzdušje
- Topla svetloba: 2700K
- Kontrola skupine: skupina več žarnic
- Majhna teža: učinkovito odvajanje toplote
- Načrtovanje: nastavite časovnik
- Glasovno upravljanje: združljivo z glavnimi pametnimi platformami
- Wifi: podpora OTA
Nadzor
Yeelight Smart LED Bulb W4 je združljiva z glavnimi platformami za pametne domove. Upravljanje je mogoče z Google Assistant, Apple Homekit, Amazon Alexa, Samsung SmartThings, Yandex Alice.
Upravljanje skupine in prilagojeni svetlobni prizori
Z vrsto prednastavljenih scen v aplikaciji Yeelight App ali MiHome lahko skupinsko upravljate več pametnih žarnic LED ali prilagodite svetlobne scene svojim osebnim potrebam.
Načrtovanje
Pametna žarnica LED W4 podpira programiranje časovnikov in rutin v aplikaciji, s čimer lahko avtomatizirate celotno nastavitev pametne domače razsvetljave.
Povezava Wifi
Pametna žarnica LED podpira 2,4 GHz Wi-Fi, zato ne potrebuje vrat ali vozlišča.
Lahka pametna LED žarnica
Zaradi lahke zasnove je bila teža žarnice znatno zmanjšana, vendar še vedno zagotavlja dosledno delovanje in optimiziran nadzor toplote.
Posodobitve OTA
S posodobitvijo OTA (over-the-air) je vaša pametna žarnica LED varno posodobljena. Najnaprednejše funkcije in najnovejše različice so vaši pametni žarnici vedno na voljo v realnem času.
Tehnične specifikacije
- Nazivna moč: 9W
- Vgradnja svetilke: E27
- Svetlobni tok: 806lm
- Barvna temperatura: 2700-6500K
- Povezljivost: BLE Wi-Fi
- Delovna temperatura: -10 do -40 stopinj Celzija
- Dimenzije: 60 x 60 x 110 mm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.