Yeelight stropna svetilka A2001C550
132,22 €
108,38 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Yeelight stropna svetilka A2001C550
EAN: 0608887786996
Zasnova brez okvirja za popolno razpršitev svetlobe
Pametna stropna svetilka Yeelight A2001C550 se ponaša s čistim dizajnom, ki se prilega vsakemu prostoru.
Prilagojene nastavitve
Omogoča nastavitev svetlosti in temperature svetlobe. Ustvarite svoje scenarije za popolno vzdušje.
Način lunine svetlobe
Ko zaspite, lahko vklopite način lunine svetlobe, da bo spanec lažji in prijetnejši.
Enostavna namestitev in upravljanje
Podstavek s hitrim sproščanjem omogoča enostavno namestitev. Luč lahko upravljate s pametnim telefonom, klasičnim ali SMART stikalom ali priloženim krmilnikom.
Povezovanje s pametnimi pomočniki
Aplikacijo Yeelight povežite z aplikacijami Google Assistant, Apple HomeKit, Samsung SmartThings ali Amazon Alexa in upravljajte svojo luč z glasom.
Tehnične specifikacije
- Dimenzije: 598 x103 mm
- Teža: 2350 g
- Svetlobni tok (svetlost): 3500 lm (nastavljiv)
- Barvna temperatura: 2700 K - 6500 K (nastavljiva)
- Delovna napetost: 220-240 V 50/60 Hz
- Poraba: 50 W
- Delovna temperatura: -10 do 40 °C
- Delovna vlažnost: 0-85 %
- Indeks barvne reprodukcije (CRI): RA 95 pri 4000 K
- Certifikat IP: IP50
- Poraba energije v stanju pripravljenosti: 0,8 W
- Življenjska doba: 25000 ur
- Prenapetostna zaščita: da
- Združljiv z: Xiaomi Mi Home
- Povezljivost: WLAN IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz, Bluetooth 4.2
- Oznaka EEL: F
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.