Yeelight stropna svetilka A2101R900 (zvezdnata)
185,35 €
132,77 €
108,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Yeelight stropna svetilka A2101R900
Minimalistična zasnova, največja funkcionalnost. Stropna svetilka Yeelight A2101R900 je popoln dodatek za vsak prostor.
Inteligentno upravljanje
Možnosti za nadzor svetlobe so skoraj neskončne. Aplikacija Yeelight, glasovni pomočniki, daljinski upravljalnik Yeelight ali Smart Dimmer - izberite, kar vam ustreza.
Zvezdnato nebo v vašem domu
Zvezdnato nebo v vašem domu? S to lučjo je to mogoče. Iluzija zvezdnatega neba ustvari edinstveno vzdušje.
Prostor za svetlobo
Ta svetilka je idealna za prostore s površino 25-35 m2. Svetloba je enakomerno razpršena, brez senc.
Barva svetlobe
Nastavljiva barvna temperatura od 2700K do 6500K. Visok indeks barvne reprodukcije Ra95 zagotavlja naravne barve tudi pri umetni svetlobi.
Varno za oči
Svetloba je varna za oči, ne utripa in ima stopnjo varnosti modre svetlobe RGO.
Enostavna namestitev
Namestitev luči je enostavna in hitra. Poleg tega je svetloba odporna na prah in žuželke.
Združljivost
Svetilka je združljiva z aplikacijami Google Assistant, Apple HomeKit, Samsung SmartThings, Amazon Alexa in Xiaomi Mi Home.
Tehnični parametri
- Povezljivost: WiFi 2,4 GHz, Bluetooth
- Barva: Bela
- Material: plastika
- Vrsta svetlobe: Stropna
- Namen: v zaprtih prostorih
- Dimenzije: 12,2 x 64 x 94 cm
- Svetlobni tok: 6 000 lm
- Barvna temperatura svetlobe: topla bela, hladna bela
- Vhodna napetost: 230 V
- Moč: 95 W
- Življenjska doba: 25 000 ur
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.