YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE

simbolična fotografija

YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE
YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE
YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE
YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE
YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE
YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE
YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE
YHP 305BK Slušalke z mikrofonom v ušesih YENKEE
številka artikla
735051543
Proizvajalec
YENKEE
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

YHP 305BK slušalke z mikrofonom proizvajalca YENKEE

Izjemno udobna in lahka. YHP 305BK je zasnovan za vsakodnevno uporabo. Popolnoma uravnotežen zvok glasbe in možnost opravljanja ali sprejemanja klicev.

Uporabniku prijazno upravljanje

Slušalke imajo na kablu večnamenski upravljalnik, ki je zasnovan za nežno rokovanje.

Vrhunski materiali in ergonomska zasnova

Slušalke zagotavljajo popolno zvočno izkušnjo in udobno uporabo tudi med hojo, tekom ali vadbo.

Tehnične specifikacije:

  • Material školjke: Kovinska in aluminijasta zlitina
  • Frekvenčni odziv: 20 Hz - 20 kHz
  • Vrsta inverterja: Bakren obroč
  • Premer zvočnika: 14,2 mm
  • Membrana zvočnika: PTD
  • Impedanca zvočnika: 32
  • Nazivni vhod: 1 mW
  • Največja moč: 1,9 mW
  • THD: 20 Hz - 5 000 Hz 5 %
  • Občutljivost: 119 dB ±3 dB
  • Tip mikrofona: Večsmerni
  • Občutljivost mikrofona: -42 ±3 dB
  • Izhodna impedanca mikrofona: 2,27
  • Priključek: 3,5 mm pozlačen priključek
  • Dolžina kabla: 1,2 m
  • Primerno za: naprave z operacijskim sistemom IOS in ANDROID

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Barva
Mikrofon
Priključek Jack
Prenos signala
Dolžina kabla
Nadzor glasnosti
Vrsta zgradbe
Nadzor predvajalnika
Nadzor klicev
Impedance
Občutljivost
Vrsta nadzora
Frekvenčni razpon
Premer pretvornikov
Število pretvornikov
Brezžično polnjenje
Zamenljivi nastavki
Zaščitni ovoj

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.