Žična košara Livington Super Crisper
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Žična košara Livington Super Crisper
Koda naročila: 9010041038963
Brezskrbno cvrtje
Z napravo Livington Super Crisper je cvrtje enostavno in brez težav. Brez brizganja maščobe, brez dima in olja. Vaša hrana bo vedno popolnoma hrustljava, ne da bi ji bilo treba dodajati maščobo ali olje.
360° vročega zraka
Žična košara omogoča 360-stopinjsko kroženje vročega zraka. To pomeni, da bo hrana pripravljena hitreje in enakomerneje, ne da bi bila ena stran delno surova.
Visokokakovostna trojna neprijemljiva površina
Super Crisper Livington ima visokokakovostno površino s trojno nelepljivo površino, ki je odporna na temperature do 240 stopinj. Nič se ne prilepi nanjo, niti ocvrta omaka za BBQ!
Široka paleta aplikacij
Na žaru lahko spečete sočnega lososa, ocvrete okusne zrezke ali pripravite lahko in zračno listnato testo. Z aparatom Livington Super Crisper je vsak obrok zmagovalen!
Originalni znan iz televizije!
- Čudež za peko v pečici 3 v 1: žična košara, pladenj za odkapavanje in pekač z neprebojno plastjo v enem
- Brez neprijetnega brizganja maščobe, brez dima in vrtenja
- Odvečna maščoba preprosto odteče - za okusno poslastico z manj kalorijami
- Segrejte ostanke - hrustljavi kot sveže pripravljeni
- Enostavno čiščenje - vse dele je mogoče pomivati v pomivalnem stroju
- Odpornost na 240° C
Specifikacije
Košara: D = 30,5 cm, Š = 23 cm, V = 5 cm (vključno z nogami)
Teža košarice: 233 g
Pladnji za kapljanje: D = 33 cm, Š = 25 cm, V = 2 cm
Teža lista: 305 g
Materialna sestava: 201 SS, 430 SS, kartonsko jeklo, silikonska prevleka z bakrom in kamnitimi delci
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.