Zložljivi mestni skuter MOVINO VIBE - MINT-PINK

- 19%

simbolična fotografija

Zložljivi mestni skuter MOVINO VIBE - MINT-PINK
Zložljivi mestni skuter MOVINO VIBE - MINT-PINK
Zložljivi mestni skuter MOVINO VIBE - MINT-PINK
Zložljivi mestni skuter MOVINO VIBE - MINT-PINK
številka artikla
8H-339
Proizvajalec
Movino
Točke zvestobe
4
0 ocen
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

106,66 €

86,12 €

70,59 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 85,02 €
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

86,12 €

106,66 €

70,59 € Brez DDV

Opis in parametri

Zložljivi skuter MOVINO VIBE - MINT-PINK

Lahek in kompakten skuter za otroke, stare od 5 do 12 let.

Enostavno rokovanje

MOVINO VIBE tehta le 2,9 kg in ga je mogoče enostavno zložiti v kompaktno velikost za enostaven prevoz in shranjevanje.

Odlične dimenzije

Optimalne dimenzije plošče zagotavljajo, da skuter ni ne prevelik ne premajhen - ravno pravšnji za vašega otroka.

Gladka vožnja

145-milimetrska kolesa z ležaji ABEC7 zagotavljajo gladko vožnjo.

Varnost in udobje

Prvi dvokolesni skuter mora biti lahek in prilagojen višini uporabnika. MOVINO VIBE izpolnjuje te zahteve, hkrati pa ponuja udobno vožnjo zaradi nizke deske in sprednjega amortizerja.

Parametri

  • Producent.
  • Premer koles: 145 mm
  • Material kolesa: PU
  • Ležaji: ABEC-7
  • Višina krmila: nastavljiva med 77 in 86 cm
  • Širina krmila: 32,5 cm
  • Ročaji: gumijasti 10 cm
  • Širina plošče: 10 cm
  • Dolžina plošče: 32 cm
  • Višina plošče od tal: 6,5 cm
  • Skupna dolžina skuterja: 74 cm
  • Zložljivo: da
  • Priporočena starost: od 5 do 12 let
  • Teža: 2,9 kg
  • Največja nosilnost: 50 kg

Doživite veselje do gibanja s skuterjem MOVINO VIBE!

Parametri

Vrsta blaga
Tehtnica
Ležaji
Material kolesa
Nastavljiva višina krmila
Zložljiv
Velikost kolesc

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 899 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.