ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro

simbolična fotografija

ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro
ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro
ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro
ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro
ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro
ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro
ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro
številka artikla
310000198
OEM
65123-160
Proizvajalec
Zwilling
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

106,82 €

87,56 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 103,59 €
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

106,82 €

87,56 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ZWILLING visok lonec s pokrovom, 2000 ml, 16 cm, iz nerjavečega jekla - Pro

Podrobnosti o izdelku

EAN: 4009839530524

Barva: srebrna

Material: 18/10 nerjaveče jeklo

Premer: 16 cm

Prostornina: 2 litra

Značilnosti

  • Primerno za indukcijo
  • Primerno za pečico
  • Primerno za kuhanje na štedilniku
  • Varno za kovinske pripomočke
  • Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju

Tehnologija in oblikovanje

Lonec je izdelan iz vrhunskega nerjavečega jekla. Tehnologija dna Sigma Classic zagotavlja enakomerno shranjevanje in porazdelitev toplote. Zaradi posebne površinske obdelave materiala ga lahko pomivate v pomivalnem stroju.

ZWILLING

ZWILLING je blagovna znamka, ki postavlja standarde kakovosti, raznolikosti in oblikovanja. Navdih za svoje modele črpa iz priljubljenih vzorcev kuharjev.

Vse za popolno večerjo

Okusna hrana in dobra družba sta ključ do uspešnega večera. S tem loncem za vlaganje, ki ima premer 16 cm, vam lahko pomagamo pripraviti popoln obrok.

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.